JYSK stabilește un nou record al cifrei de afaceri și numărului de clienți la nivel global

BUCURESTI - 19 septembrie 2024

Comunicat tip Produse / Servicii in Arhitectura / Design, Afaceri, Retail

La nivel global, cifra de afaceri JYSK a crescut cu 7,6%, ajungând la 5,6 miliarde EUR pentru anul financiar 2023-2024. În același timp, numărul de clienți a crescut cu 11,9 milioane, datorită ofertelor scandinave excelente la produsele pentru dormitor și locuință. În JYSK, anul financiar începe pe 1 septembrie și se încheie pe 31 august.

JYSK rezultate

JYSK rezultate

 O spunem des și încă este valabil: extinderea este o parte integrantă a ADN-ului nostru, chiar dacă am închis o serie de magazine ca parte a finalizării One JYSK. Dorim să ne asigurăm că vom continua să fim profitabili în timp ce creștem atât în afara Europei, cât și în țările deja existente din Europa, pentru a atinge obiectivul nostru general de 5.000 de magazine . 

Rami Jensen, Președinte & CEO JYSK.

La nivel global, cifra de afaceri JYSK a crescut cu 7,6%, ajungând la 5,6 miliarde EUR pentru anul financiar 2023-2024. În același timp, numărul de clienți a crescut cu 11,9 milioane, datorită ofertelor scandinave excelente la produsele pentru dormitor și locuință. În JYSK, anul financiar începe pe 1 septembrie și se încheie pe 31 august.

Deși incertitudinile și tulburările globale au continuat în cursul exercițiului financiar 2023-2024 (FY24), JYSK a investit în scăderea prețurilor deja competitive la peste jumătate dintre produsele cele mai populare și a inclus mai multe produse în gama „Zilnic preț mic”. Acest lucru a dus la o creștere cu 11% a numărului de unități vândute la nivel global.

JYSK a stabilit, de asemenea, un nou record de clienți, cu 11,9 milioane de clienți noi care fac cumpărături într-unul dintre cele peste 3.400 de magazine din 48 de țări, comparativ cu anul precedent.

„Aș dori să le mulțumesc angajaților noștri pentru munca, dăruirea și, nu în ultimul rând, pentru atenția acordată clienților. Anul nostru financiar a avut un început dificil, cu vânzări scăzute, dar ne-am concentrat asupra obținerii unor prețuri competitive și am reușit să stabilim încă un record al cifrei de afaceri pentru JYSK. De asemenea, am crescut semnificativ numărul de clienți din magazinele noastre și online, continuând să câștigăm cotă de piață”, spune Rami Jensen, Președinte și CEO JYSK.

Magazine noi și o țară nouă

În cursul anului financiar 2023-2024, JYSK și-a continuat expansiunea și a anunțat planuri pentru deschiderea primelor sale magazine în Maroc, în primăvara anului 2025. JYSK a deschis, de asemenea, 137 de magazine noi și, pe lângă acestea, a investit în 489 de magazine care au inclus reamenajări, modernizări, relocari și extinderi ale magazinelor existente și actualizări la cel mai nou concept, Store 3.0.

În anul financiar care tocmai s-a încheiat, cea mai mare piață a JYSK, Germania, și-a dublat numărul de clienți noi și a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri, în ciuda închiderii a 21 de magazine ca parte a finalizării proiectului One JYSK, care fuzionează JYSK Nordic și Dänisches Bettenlager. Magazinele care au fost închise erau fie prea mici pentru conceptul de magazin 3.0, fie se aflau foarte aproape de un alt magazin JYSK Store 3.0.

„O spunem des și încă este valabil: extinderea este o parte integrantă a ADN-ului nostru, chiar dacă am închis o serie de magazine ca parte a finalizării One JYSK. Dorim să ne asigurăm că vom continua să fim profitabili în timp ce creștem atât în afara Europei, cât și în țările deja existente din Europa, pentru a atinge obiectivul nostru general de 5.000 de magazine cu oferte scandinave excelente la produse pentru casă. Sunt foarte mulțumit că, în general, numărul de magazine și clienți JYSK continuă să crească în fiecare an”, spune Rami Jensen.

Investițiile în expansiune continuă

Pentru a satisface numărul tot mai mare de clienți și magazine JYSK, compania investește în două noi centre de distribuție de ultimă generație. Construcția centrului de distribuție din Lelystad, Olanda, a început în cursul verii și va fi certificată conform standardului internațional de sustenabilitate LEED. Are o suprafață de 147.000 de metri pătrați și are două high bay-uri cu o capacitate totală de 166.000 de paleți. Centrul este amplasat în Lelystad pentru a reduce distanța până la magazinele din Țările de Jos, Belgia, Marea Britanie și Irlanda, iar containerele pot fi aduse cu o barjă foarte aproape.

Celălalt centru de distribuție de ultimă generație va fi construit în Almenara, în sudul Spaniei, și va înlocui actualul centru de distribuție de lângă Valencia. Noul centru de distribuție va fi foarte asemănător cu cel din Țările de Jos și va deservi cele peste 150 de magazine din Spania, Portugalia și Maroc.

„Cu cele două noi centre de distribuție, vom putea să ne consolidăm și mai mult configurația logistică la nivel global, pentru a continua să oferim produse scandinave și prețuri excelente pentru numărul tot mai mare de clienți și atunci când ne extindem în noi țări”, spune Rami Jensen.

JYSK își va publica rezultatele de pe piața din România pentru anul financiar 2023-2024 în luna noiembrie.

Cifre:

• Creșterea cifrei de afaceri cu 7,6%, la 41,4 miliarde DKK (5,6 miliarde EUR)

• Nou record în număr de clienți noi: 11,9 milioane

• Deschiderea a 137 de noi magazine JYSK în Europa

• Decizia de a intra pe piața din Maroc prin deschiderea primului magazin în primăvara anului 2025

• 489 de activități în magazine, inclusiv relocari, extinderi ale magazinelor existente și actualizări la cel mai nou concept, Store 3.0.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/jysk-romania-srl/jysk-stabileste-un-nou-record-al-cifrei-de-afaceri-si-numarului-de-clienti-la-nivel-global