Calitate vs. cantitate in afacerile rent a car

BUCURESTI - 4 iulie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Turism

Prin definitie turismul este legat de sejur si deplasare in afara locului de resedinta. Si fiindca tot ce se intampla pe pamant are o legatura cu spatiul si cu timpul, turismul nu e scutit de asta. Exista multe obiective turistice importante si interesante, care se cer vizitate. Indiferent daca planul de vacanta cuprinde o locatie de baza, din care se pleaca spre diferite obiective si la care se intoarce mereu sau e un traseu de-a lungul caruia se viziteaza mereu alte locuri, problema deplasarii pe un anumit spatiu, intr-o anumita perioada de timp, se cere rezolvata. Si de la turism la autoturism, nu e decat un pas. Atunci cand inchiriezi o masiona este bine sa fii informat

Prin definitie turismul este legat de sejur si deplasare in afara locului de resedinta. Si fiindca tot ce se intampla pe pamant are o legatura cu spatiul si cu timpul, turismul nu e scutit de asta. Exista multe obiective turistice importante si interesante, care se cer vizitate. Indiferent daca planul de vacanta cuprinde o locatie de baza, din care se pleaca spre diferite obiective si la care se intoarce mereu sau e un traseu de-a lungul caruia se viziteaza mereu alte locuri, problema deplasarii pe un anumit spatiu, intr-o anumita perioada de timp, se cere rezolvata. Si de la turism la autoturism, nu e decat un pas. Si asta nu doar lingvistic!

 

Afacerile rent a car au aparut ca raspuns la aceasta nevoie. Distantele mari au facut imposibila deplasarea cu masinile proprietate personala, iar motivul deplasarii cerea folosirea unei masini. Asta e rostul masinii inchiriate.

 

Odata cu dezvoltarea turismului, asa cum era de asteptat, se dezvolta si piata furnizorilor de servicii rent a car Bucuresti. Daca in occident inchirierea de masini e ceva normal, in Romania posibilii clienti se mai lupta cu schimbarea viziunii asupra confortului si asupra eficacitatii, cu increderea intr-o firma care inchiriaza indiferent ce si mai ales cu prejudecatile. Una din greselile des intalnite in judecata umana e generalizarea. O alta e etichetarea, impartirea pe categorii, intr-o limba romana simpla „amestecarea in aceeasi oala” a mai multor lucruri, doar pentru ca au acelasi nume sau ca exista in aceeasi regiune. De exemplu: toti patronii firmelor sunt smecheri, toate firmele vor doar sa jupoaie clientii, daca cineva a patit „ceva” si eu voi pati la fel, cu cat mai mare firma, cu atat mai sigur succesul... Si in timp ce unii oameni gandesc in felul asta, alti oameni isi imbunatatesc stilul de viata incercand lucruri noi, care chiar functioneaza.

 

Care sunt diferentele reale dintre firmele mici si firmele mari? Fiindca a spune ca o firma de inchirieri auto, doar prin faptul ca are o flota auto mare e de preferat unei firme cu mai putine masini, nu are nicio acoperire. Cantitatea nu e o garantie a calitatii. Pentru o comparatie obiectiva, am folosit aspecte din felul in care functioneaza firma Kamo Auto Bucuresti, o firma cu numar mediu de masini si o vechime de 10 ani in afacerile rent a car.

 

O firma rent a car cu multe masini are nevoie de un spatiu mare pentru parcarea acestora. Cu cat mai multe masini, cu atat mai mare spatiul. Ceea ce inseamna, spre diferenta de o firma cu masini putine, o plata in plus, doar pentru stationarea masinii.

 

Masini putine inseamna mai multa atentie acordata fiecarei masini in parte. Atat legat de aspectele tehnice, cat si de documentele masinii. Pentru fiecare masina se cheltuie o suma de bani: intretinere, inspectii tehnice periodice, curatenie, etc.

 

O firma mare inseamna numar mare de angajati. Asta inseamna ca suma pentru pentru plata personalului e mare. De la un numar de angajati in sus, apar angajatii care se ocupa de angajati…

 

Fiecare cheltuiala a firmei se reflecta in pretul practicat pentru serviciile pe care le furnizeaza. Concluzia e simpla: firmele mari, cu numar mare de masini pentru inchiriere, nu garanteaza calitatea sau preturi mai mici.

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/kamo-auto-expert/calitate-vs-cantitate-in-afacerile-rent-a-car