Kaspersky Lab România estimează 5% vânzări prin noul magazin online

BUCURESTI - 6 octombrie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Kaspersky Lab România a lansat noua versiune a site-ului www.kaspersky.ro, care conţine informaţii complete despre produsele destinate utilizatorilor individuali, cât şi business, precum şi o secţiune specială cu rol de educare, în care se regăsesc sfaturi privind securizarea computerului personal, a reţelei şi a mediului de lucru online.

Site-ul www.kaspersky.ro are acum un nou design, în acord cu gama de soluţii de securitate Kaspersky 2010, şi include un magazin online propriu, de unde pot fi achiziţionate produse pentru segmentele consumer şi business. De asemenea, în această secţiune sunt afişate informaţii despre magazinele partenere, localizate pe hartă, pentru ca oricine din ţară să poată cumpăra soluţiile Kaspersky de la cel mai apropiat magazin.
„Schimbarea portofoliului de produse pentru utilizatorii individuali a însemnat şi lansarea unui nou site cu secţiune dedicată de magazin online, care estimăm că va genera aproximativ 5% din totalul vânzărilor în 2010”, spune Teodor Cimpoeşu, Managing Director Kaspersky Lab România & Bulgaria. „De asemenea, acordăm o atenţie specială segmentului de business prin introducerea secţiunii dedicate www.kaspersky.ro/business_products. Aceasta are o interfaţă foarte uşor de utilizat, prin care clienţii din mediul corporate pot identifica exact soluţia care se potriveşte reţelei interne”, completează Cimpoeşu.
Magazinul online foloseşte platforma eCommerce dezvoltată de Avangate, divizie a GECAD ePayment International. Cu soluţia Avangate, special concepută pentru vânzări de software, clienţii Kaspersky Lab – atât din segmentul business, cât şi consumer – vor beneficia de o interfaţă de comandă securizată şi uşor de folosit, ce oferă multiple opţiuni de plată şi livrare electronică rapidă. De asemenea, Avangate oferă clienţilor www.kaspersky.ro suport prin telefon şi email pentru probleme legate de comandă şi plată, precum şi suport online, în timp real, prin Avangate My Account. Secţiunea My Account pune la dispoziţie cumpărătorilor facilităţi complexe de tipul redescărcare licenţe şi facturi, urmărire comenzi, gestionare de plăţi recurente sau descărcarea fişierelor de instalare ale produselor software.
Totodată, platforma Avangate oferă Kaspersky Lab un modul centralizat de administrare pentru un management eficient al produselor, optimizarea şi eficientizarea paginilor de comandă şi a campaniilor promoţionale sau de cross-selling, precum şi acces la informaţii despre cumpărătorii finali şi rapoarte de vânzări în timp real.
„Ne îmbunătăţim în mod permanent platforma pentru a oferi clienţilor noştri control deplin şi flexibilitate în acţiunile lor online – prin instrumente de tracking şi testare, capabilităţi de customizare şi localizare sau noi metode de plată, pentru a da câteva exemple”, declara Laurenţiu Ghenciu, Director Comercial GECAD ePayment. „Scopul este să ne ajutăm clienţii să optimizeze experienţa cumpărătorilor lor şi să îşi crească veniturile per total. Ne bucură faptul că ne unim eforturile alături de Kaspersky Lab, pentru a oferi cumpărătorilor de produse Kaspersky din România un serviciu la nivel internaţional şi, în acelaşi timp, perfect adaptat cerinţelor pieţei locale”, a continuat Ghenciu.
În plus, noul site Kaspersky Lab include şi secţiunea de Suport reproiectată, pentru a oferi asistenţă tehnică online prin accesarea „Personal Cabinet”, „Trimite solicitare către suport” sau „Trimite solicitare către Virus Lab”, cât şi ajutor imediat pentru situaţiile urgente. De exemplu, opţiunea „Personal Cabinet” permite crearea de noi solicitări către Serviciul de Suport Tehnic al Kaspersky Lab şi pentru Laboratorul de Viruşi, monitorizarea în timp real a solicitărilor, vizualizarea informaţiilor privind licenţierea şi multe altele. În acelaşi timp, opţiunea „Trimite solicitare către suport” oferă posibilitatea adresării de cereri prin intermediul unui portal, care poate fi accesat de oriunde.
Utilizatorii care au identificat un fişier infectat şi vor să-l verifice, sau vor să raporteze un rezultat fals-pozitiv, pot trimite informaţiile cu opţiunea „Trimitere solicitare către Virus Lab”. De asemenea, a doua parte a secţiunii Suport, numită „Ajutor imediat”, include utilitare speciale pentru dezinfecţie şi alte probleme, care pot fi descărcate atât de utilizatori, cât şi de administratorii de reţea.

Despre Kaspersky Lab Romania

Despre Kaspersky Lab
Kaspersky Lab produce şi distribuie unele dintre cele mai populare sisteme de securitate pentru
PC, care protejează utilizatorul de viruşi, spyware, crimeware, hacker-i, phishing şi spam. Produsele Kaspersky deţin o rată superioară de detecţie, având cel mai rapid timp de răspuns din industria de securitate pentru utilizatori privaţi, SMB, reţele de mari dimensiuni şi sisteme de lucru mobile. Tehnologia dezvoltată de Kaspersky este utilizată la nivel mondial în produsele şi serviciile furnizorilor de top ai soluţiilor de securitate de pe piaţa IT.
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaspersky.ro, iar pentru ultimele ştiri legate de malware, consultaţi www.viruslist.com
Andrei Savu
Premium Communication
e-mail: andrei.savu@premiumpr.ro
tel: 0747.303.093

Ionuţ Tecuceanu
Premium Communication
e-mail: ionut.tecuceanu@premiumpr.ro
tel: 0755.060.117

office@kaspersky.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/kaspersky-lab-romania/kaspersky-lab-romania-estimeaza-5-vanzari-prin-noul-magazin-online