Curs Social Media - Un Nou Curs Open Online Branding si Social Media Pentru Companii prezentat de Adrian Niculescu pe 15 aprilie 2013

BUCURESTI - 21 martie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Internet, HR, Cursuri

Live site

Un Nou Curs Open Online Branding si Social Media Pentru Companii prezentat de Adrian Niculescu pe 15 aprilie 2013.

Imagine Curs Open Online Branding Si Social Media Pentru Companii

Imagine Curs Open Online Branding Si Social Media Pentru Companii

 Faptul ca stii sa comunici in social media este un beneficiu care te ajuta sa avansezi in cadrul companiei si sa te poti promova intr-un mod eficient. In urmatorii 10 ani indivizii vor fi mai importanti decat companiile si tu esti principalul tau asset. Uita-te la tine ca la o afacere si investeste! Mai tarziu vei incasa dividende.  

Adrian Niculescu

Retelele sociale reprezinta cel mai mare fenomen din istoria Internetului. Petrecem din ce in ce mai mult timp accesand Facebook, Twitter sau Linkedin iar clientii si potentialii nostri clienti si-au creat deja conturi in aceste retele sau isi vor crea in viitorul apropiat.

Cursul OPEN Social Media pentru Companii este un workshop interactiv destinat specialistilor in vanzari si marketing, directori de resurse umane, middle si top management din companii romanesti si straine, antreprenorilor si profesionistilor din orice domeniu.

Acest curs social media are la baza experienta de 5 ani in domeniu, a fost imbunatatit si upgradat permanent de la lansare - aprilie 2010 si pana acum fiind deja prezentat atat in Romania cat si in strainatate.

Subiecte abordate in cadrul Cursului Online Branding si Social Media pentru Companii

- Consideratii generale despre Retelele Sociale;

- Concepte de baza despre promovarea profilului personal de business si al unei companii prin intermediul Social Media;

- Prezentarea principalelor Retele Sociale internationale si romanesti de utilizat in functie de produsele/serviciile/compania de promovat;

- Cum comunicam in retelele sociale pentru promovarea unei companii? Cum comunicam despre noi in raport cu compania pentru care lucram?

- Ce formate au cel mai mare impact si cum trebuie creat mixul de succes – text, fotosi video?

- De ce este necesar sa avem un branding online personal si cat de importanta este sinergia cu brandul offline si online al companiei?

- Pro si contra retelelor sociale, avantaje si dezavantaje;

- De ce motoarele de cautare “iubesc” continutul adaugat pe retelele sociale si cum putem atrage vizitatori targetati pe orice site/blog?;

- In eventualitatea in care compania deruleaza deja campanii cu buget de marketing prin intermediul retelelor sociale, cum pot angajatii sa contribuie la succesul acesteia princomunicarile personale?

- Cum realizam o matrice de promovare prin Social Media care sa fie scalabila si usor de transformat in functie de modificarea tendintelor pietei online? Care este rolul comunicarii angajatilor in cadrul acestei matrici?

- Elaborarea unei politici a companiei pentru Social Networking sau adaptarea politicii corporate la specificul local; elemente de luat in considerare, parghii de masura si control;

- Social Media este considerat mediul in care talentele sunt cel mai usor de abordat si atras incompanie – avantaje si riscuri;

- Cat de mult comunicam prin Retele Sociale si care sunt limitele peste care daca trecemsecretul profesional si confidentialitatea pot avea de suferit?

- Ghid avansat blogging. De ce un blog? Daca am deja unul cum sa-l transform intr-un serviciuPR 24/24, 7 zile pe saptamana?

- Metode de cuantificare a rezultatelor obtinute prin promovarea in retelele sociale.

Pentru inregistrare va rugam sa accesati acest link. 

Despre KBC MEDIA GROUP SRL

Urmatoarea editie a cursului open va avea loc pe data de 15 aprilie 2013 la Hotel Parliament, Str. Izvor nr. 106, Sect. 5, Bucuresti. Pentru a va inscrie la acest curs, va rugam sa accesati acest link: http://app.emarketeer.com/ext/form/entry.php?m=154549a4a160845e002daf3f0a9dd1bf169fca3&Origin=Direct