Un Nou Curs Open Online Branding si Social Media Pentru Companii prezentat de Adrian Niculescu

Locul desfasurarii: Hotel Parliament

Organizator: Academia Feed Forward

Retelele sociale reprezinta cel mai mare fenomen din istoria Internetului. Petrecem din ce in ce mai mult timp accesand Facebook, Twitter sau Linkedin iar clientii si potentialii nostri clienti si-au creat deja conturi in aceste retele sau isi vor crea in viitorul apropiat.

Retelele sociale reprezinta cel mai mare fenomen din istoria Internetului. Petrecem din ce in ce mai mult timp accesand Facebook, Twitter sau Linkedin iar clientii si potentialii nostri clienti si-au creat deja conturi in aceste retele sau isi vor crea in viitorul apropiat.

Cursul OPEN Social Media pentru Companii este un workshop interactiv destinat specialistilor in vanzari si marketing, directori de resurse umane, middle si top management din companii romanesti si straine, antreprenorilor si profesionistilor din orice domeniu.

Cursul are la baza experienta de 5 ani in domeniu, a fost imbunatatit si upgradat permanent de la lansare - aprilie 2010 si pana acum fiind deja prezentat atat in Romania cat si in strainatate.

Subiecte abordate in cadrul Cursului Online Branding si Social Media pentru Companii

- Consideratii generale despre Retelele Sociale;

- Concepte de baza despre promovarea profilului personal de business si al unei companii prin intermediul Social Media;

- Prezentarea principalelor Retele Sociale internationale si romanesti de utilizat in functie de produsele/serviciile/compania de promovat;

- Cum comunicam in retelele sociale pentru promovarea unei companii? Cum comunicam despre noi in raport cu compania pentru care lucram?

- Ce formate au cel mai mare impact si cum trebuie creat mixul de succes – text, fotosi video?

- De ce este necesar sa avem un branding online personal si cat de importanta este sinergia cu brandul offline si online al companiei?

- Pro si contra retelelor sociale, avantaje si dezavantaje;

- De ce motoarele de cautare “iubesc” continutul adaugat pe retelele sociale si cum putem atrage vizitatori targetati pe orice site/blog?;

- In eventualitatea in care compania deruleaza deja campanii cu buget de marketing prin intermediul retelelor sociale, cum pot angajatii sa contribuie la succesul acesteia princomunicarile personale?

- Cum realizam o matrice de promovare prin Social Media care sa fie scalabila si usor de transformat in functie de modificarea tendintelor pietei online? Care este rolul comunicarii angajatilor in cadrul acestei matrici?

- Social Media este considerat mediul in care talentele sunt cel mai usor de abordat si atras incompanie – avantaje si riscuri;

- Ghid avansat blogging. De ce un blog? Daca am deja unul cum sa-l transform intr-un serviciuPR 24/24, 7 zile pe saptamana?

- Metode de cuantificare a rezultatelor obtinute prin promovarea in retelele sociale.

 

Pentru inregistrare, accesati acest link: http://app.emarketeer.com/ext/form/entry.php?m=154549a4a160845e002daf3f0a9dd1bf169fca3&Origin=Direct

Despre KBC MEDIA GROUP SRL

Adrian Niculescu (35) este Business Development Manager si Partener intr-un grup de companii cu activitati in Real Estate Brokerage, Home Entertainment si Marketing.

Adrian Niculescu a absolvit Facultatea de Relatii Internationale la Academia de Studii Economice, Bucuresti, Romania, are doua mastere – Economie si Online Marketing si in prezent urmeaza doua MBA-uri: MBA (Cnam Paris) si EMBA (Business School Netherlands).

Adrian Niculescu are specializarea de Trainer (Train the Trainers), precum si cele de business consultant in Strategic Management, People Management, Company Organization si Real Estate brokerage. Alte training-uri din cv-ul d-lui Adrian Niculescu includ Landmark Education (US), Photo Reading (Learning Strategies, US), precum si variate specializari in tehnologia Microsoft.

Confirmare pana la data: 1 aprilie 2013

Participare: Taxa de participare