Cat valoreaza un kilometru mers pe jos sau cu bicicleta?

Sibiu - 7 octombrie 2014

Comunicat tip General in IT&C, HR, CSR

Programul “Bike/Walk to work” derulat de KeepCalling a donat rechizite scolare in valoare de 2025$ copiilor cu o situatie materiala dificila din judetul Sibiu.

Cat valoreaza un kilometru mers pe jos sau cu bicicleta?

Raspunsul este simplu: 3$ kilometrul mers pe jos si 1.5$ kilometrul parcurs cu bicicleta. Tariful a fost stabilit de programul “Bike/Walk to work”, derulat de compania KeepCalling de-a lungul a 3 saptamani din lunile august - septembrie 2014.

Compania KeepCalling, cu sediul central in Sibiu, a decis ca, pentru fiecare kilometru parcurs de angajatii sai pe jos sau cu bicicleta, in drum spre serviciu sau spre casa, sa doneze o suma de bani pentru a cumpara rechizite copiilor nevoiasi de la scoala nr. 25 din Sibiu si scoala gimanziala din comuna Seica Mica, judetul Sibiu.

La capatul celor trei saptamani, suma colectata a ajuns la 2025$. Mai exact, angajatii au mers pe jos 432km si au parcurs 503km cu bicicleta. Din suma de 2025$, compania KeepCalling a cumparat rechizite scolare (ghiozdan, caiete, penar, acuarele, creioane etc) copiilor cu o situatie materiala precara de la cele doua scoli mentionate anterior.

Proiectul “Bike/Walk to work” se afla deja la cel de-al treilea an in cadrul companiei, datorita gradului ridicat de implicare a angajatilor. In acest an, mai mult de jumatate din membrii echipei KeepCalling Romania au luat parte la acest proiect si au decis sa renunte la masina personala, taxi sau autobuz si sa vina la birou cu bicicleta sau pe jos.

“Bike/Walk to work” face parte dintr-un program de responsabilitate sociala mai amplu derulat de KeepCalling, ce are ca obiectiv sustinerea comunitatii locale. Compania si-a directionat interesul in mod constant catre cinci domenii de activitate: educatie, protectia mediului inconjurator, sport, protectia animalelor si implicarea sociala. Printre cele mai cunoscute proiecte sprijinite de KeepCalling in ultimii ani se numara:

- Wikipedia, cel mai amplu proiect educational si cultural gratuit utilizat de mai mult de 500 de milioane de oameni in fiecare luna;

- “Fiecare copil in gradinita”, proiectul fundatiei OvidiuRo, ce are ca obiectiv reducerea ratei absenteismului de la gradinita al copiilor ce provin din comunitati sarace;

- donatii catre SOS Satele Copiilor Cisnadie, ce au constat in alimente, rechizite, produse de igiena personala si produse pentru ingrijirea locuintei;

- proiectele Habitat for Humanity, prin care se construiesc sau se reabiliteaza locuinte pentru familiile nevoiase din judetul Cluj;

- Festivalul International de Teatru de la Sibiu, cunoscut ca fiind cel mai mare festival de teatru din Romania, etc.


Mai multe informatii despre proiectele derulate de companie, stiri sau informatii despre serviciile KeepCalling gasiti pe http://www.keepcalling.net, pe pagina de Facebook KeepCalling Team sau pe profilul LinkedIn al companiei.

Despre KeepCalling

KeepCalling este o companie internationala de telecomunicatii, inregistrata in Atlanta, S.U.A., ce activeaza pe piata internationala de telefonie din anul 2002 si are sediul central in Sibiu inca din anul 2003. Succesul companiei a fost recunoscut pe plan international de Inc. 5000 inca din 2010. In 2014, KeepCalling s-a situat pe locul 18 in topul companiilor de telecomunicatii cu cea mai rapida ascensiune din S.U.A.