Finantare privata a taxelor de scolarizare din mediul universitar

Sibiu - 6 iulie 2015

Comunicat tip General in Educatie / Cultura, Tehnologie, HR

Anul acesta 30 de studenti au sansa sa urmeze cursurile specializarii de Marketing din cadrul Facultatii de Stiinte Economice din Sibiu fara a plati taxa.

 Finantare privata a taxelor de scolarizare din mediul universitar

Compania KeepCalling si Facultatea de Stiinte Economice din cadrul ULBS au incheiat un parteneriat pentru anul scolar 2015-2016 prin care compania KeepCalling se angajeaza sa acopere integral taxa de scolarizare pentru 30 de studenti. Parteneriatul a fost semnat pentru a incuraja tinerii sa urmeze o cariera in marketing si pentru a le oferi totodata sansa de a urma cursurile facultatii fara a fi nevoiti sa achite taxa.

Admiterea in cadrul specializarii de Marketing se face pe baza concursului de dosare si incepe in 13 iulie. Mai multe detalii legate de admitere puteti gasi pe: www.economice.ulbsibiu.ro.

Studentii acceptati pe cele 30 de locuri disponibile au sansa de a se specializa gratuit in marketing. Astfel, pe langa oportunitatea de a urma cursurile facultatii fara a plati taxa, ei o sansa reala sa se specializeze intr-un domeniu dinamic, care stimuleaza creativitatea si nu permite instalarea rutinei la job.

Interesul companiei fata de viitorii profesionisti de maine se poate explica simplu. Grija pentru comunitate, pentru viitor si de ce nu, pentru urmatoarea generatie se numara printre valorile KeepCalling. De asemenea, compania detine un puternic departament de marketing online, in continua expansiune, iar studentii vor avea posibilitatea in viitor sa aplice la internship-uri sau la job-uri entry si middle-level disponibile in cadrul companiei inca din timpul facultatii.

Parteneriatul KeepCalling include si o latura practica, sustinuta de specialistii KeepCalling, care ii vor familiariza pe studenti cu activitatile specifice marketing-ului online, cu tool-urile folosite pentru crearea si monitorizarea campaniilor de advertising. Studentii isi vor dezvolta astfel competente care ii vor ajuta sa isi gaseasca mai repede un loc de munca, iar ulterior sa deprinda mai usor abilitatile necesare indeplinirii task-urilor zilnice.

KeepCalling, angajator de top din Sibiu, ofera servicii de telefonie internationala pentru imigrantii din intreaga lume. Serviciul a fost creat pentru romanii din S.U.A., pentru a-i ajuta sa pastreze o relatie apropiata cu cei dragi de acasa, dar in prezent serviciile companiei sunt folosite la nivel global de sute de mii de clienti. Desi targetul tinta al companiei este reprezentat in majoritare de emigrantii din SUA, compania si-a pastrat sediul central in Romania, sprijinind activ dezvoltarea comunitatii locale. In aceste demersuri de Responsabilitate Sociala se inscrie si parteneriatul cu Facultatea de Stiinte Economice a Universitatii Lucian Blaga din Sibiu.

Desi Marketingul nu este un domeniu de traditie in Romania, faptul ca marketing-ul se muta in mediul online reprezinta o oportunitate de formare de specialisti pentru intreaga tara. Rezultatele departamentului de marketing din cadrul KeepCalling, care a adus la o crestere de peste 500% a cifrei de afaceri in ultimii 3 ani, demonstreaza ca se poate face performanta in marketing online in Romania. “Tocmai de aceea am luat decizia de a incuraja in mod activ tinerii sa urmeze o cariera in marketing, iar subventionarea taxei de scolarizare este doar unul dintre proiectele pe care le avem in plan” a afirmat Silvana Tatu, Managing Director la KeepCalling.

 

KeepCalling deruleaza un program complex de activitati de sustinere a dezvoltarii comunitatilor locale, directionandu-si interesul in mod constant catre domenii din cele mai variate: educatie, protectia mediului, sport, protectia animalelor si implicare sociala. Printre cele mai cunoscute proiecte sprijinite de KeepCalling se numara:

- “Fiecare copil in gradinita”, proiect al fundatiei OvidiuRo, ce are ca obiectiv reducerea ratei absenteismului de la gradinita al copiilor provenind din comunitati sarace;

- Habitat for Humanity, organizatie non-profit care construieste locuinte pentru familii defavorizate;

- donatii catre SOS Satele Copiilor Cisnadie, constand in alimente, rechizite, produse de igiena personala si produse pentru ingrijirea locuintei;

Festivalul International de Teatru Sibiu, cunoscut ca fiind cel mai mare festival de teatru din Romania, etc.

Wikipedia, cel mai amplu proiect educational si cultural gratuit utilizat de mai mult de 500 de milioane de oameni in fiecare luna;

 

Mai multe informatii despre proiectele derulate de companie, stiri sau informatii despre serviciile KeepCalling gasiti pe www.keepcalling.net, pe pagina de Facebook KeepCalling Team sau pe profilul LinkedIn al companiei.

Despre KeepCalling

KeepCalling este o companie internationala de telecomunicatii, inregistrata in S.U.A., Atlanta, ce activeaza pe piata internationala de telefonie din anul 2002 si are sediul central in Sibiu inca din anul 2003.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/keepcalling/finantare-privata-a-taxelor-de-scolarizare-din-mediul-universitar