KeepCalling a lansat “Pay it forward”, un program de gesturi mici care aduc schimbari mari

Sibiu - 6 aprilie 2016

Comunicat tip General in Afaceri, Social, HR, CSR

Inspirat de filmul “Pay it Forward” (Da mai departe) lansat in anul 2000, compania sibiana KeepCalling a lansat campania “Pay it forward” sub deviza “schimbam lumea in bine prin fiecare gest marunt".

KeepCalling a lansat “Pay it forward”,  un program de gesturi mici care aduc schimbari mari

Provocarea a fost lansata in primul rand angajatilor KeepCalling, insa in scurt timp gesturile frumoase au mers mai departe, in afara companiei.   

De ce acum? Pentru ca mesajul campaniei “Pay it forward“ este de actualitate acum mai mult ca niciodata. In film, Trevor primeste o tema pentru acasa care consta in gasirea unei idei pentru imbunatatirea intregii omeniri. Astfel, el vine cu ideea de a face trei fapte bune altor trei persoane, urmand ca acele persoane sa "dea mai departe" mesajul si sa faca la randul lor trei fapte bune.

Urmand ideea filmului, fiecare dintre cei trei membri ai Comitetului de caritate al companiei a ales cate trei colegi pe care i-a surprins oferindu-le un mic cadou intr-o zi oarecare. Cei noua oameni au ales la randul lor alti trei oameni, iar campania s-a propagat, dincolo de membrii echipei KeepCalling.

Ce inseamna o “fapta buna”? Orice, de la a aduce cafeaua cuiva intr-o dimineata, la a face cadou o carte pe care stim ca un coleg si-o doreste sau doar a spune “Multumesc” pentru lucrurile pe care nu ne facem timp sa le apreciem. In interiorul companiei, o “fapta buna” a luat forme diferite: ciocolata, prajituri, carti, ceai, flori, fructe, set de foarfece, creioane de colorat, etc.

Campania “Pay it forward” a fost lansata la inceputul lunii martie si nu are niciun termen limita, intrucat obiectivul programului este de a se extinde cat mai mult. Persoanele care vor sa accepte provocarea de a incerca sa schimbe lumea, cu fiecare gest marunt de bunatate, pot intra pe pagina de Facebook a companiei pentru mai multe detalii: www.Facebook.com/KeepCallingTeam

Programul “Pay it Forward” face parte dintr-o lunga serie de actiuni de CSR desfasurate de KeepCalling in Romania. Compania deruleaza un program complex de activitati de sustinere a dezvoltarii comunitatilor locale, directionandu-si interesul in mod constant catre domenii din cele mai variate: educatie, protectia mediului, sport, protectia animalelor si implicare sociala. Printre cele mai cunoscute proiecte sprijinite de KeepCalling se numara:

- “Fiecare copil in gradinita”, proiect al fundatiei OvidiuRo, ce are ca obiectiv reducerea ratei absenteismului de la gradinita a copiilor provenind din comunitati sarace;

- Semimaratonul Sibiului: in ultimii 3 ani, KeepCalling a sprijinit diferite cauze sociale din judetul Sibiu prin angajatii care au alergat la cros si semimaraton;

- Festivalul International de Teatru Sibiu, cunoscut ca fiind cel mai mare festival de teatru din Romania;

- Wikipedia: donatii constante pentru sustinerea celui mai amplu proiect educational si cultural gratuit utilizat de mai mult de 500 de milioane de oameni in fiecare luna;

- Donatii catre SOS Satele Copiilor Cisnadie, constand in alimente, rechizite, produse de igiena personala si produse pentru ingrijirea locuintei.

Mai multe informatii despre proiectele derulate de companie, stiri sau informatii despre serviciile KeepCalling gasiti pe http://www.keepcalling.net/, pe pagina de https://www.facebook.com/KeepCallingTeam/ sau pe profilul LinkedIn al companiei.

Despre KeepCalling

KeepCalling este o companie internationala de telecomunicatii, inregistrata in S.U.A., Atlanta, ce activeaza pe piata internationala de telefonie din anul 2002 si are sediul central in Sibiu inca din anul 2003.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/keepcalling/keepcalling-a-lansat-pay-it-forward-un-program-de-gesturi-mici-care-aduc-schimbari-mari