KeepCalling, cel mai bun angajator din Romania in domeniul IT&C

Sibiu - 8 decembrie 2015

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, HR

KeepCalling , companie de telecomuncatii cu sediul in Sibiu, se afla pe primul loc in clasamentul celor mai buni angajatori in IT&C din Romania.

Sediul KeepCalling din Sibiu

Sediul KeepCalling din Sibiu

Compania de telecomunicatii KeepCalling a fost declarata cel mai bun angajator in domeniul IT si comunicare din Romania, in urma unui clasament publicat pe site-ul yoda.ro. Clasamentul a fost intocmit cu ajutorul informatiilor furnizate de glassdoor.com , o platforma pe care angajati din toata lumea dau note si lasa comentarii pentru companiile la care sunt sau au fost angajati.

Media obtinuta de KeepCalling, si totodata cea mai mare medie a unei companii de IT&C din Romania este de 4.8 dintr-un punctaj maxim de 5. La egalitate cu KeepCalling se situeaza Accesa , iar pe locul trei se afla Evozon (4.4), ambele firme functionand in domeniul IT in Cluj Napoca. Dintr-un numar total de 52 de companii prezente in clasament, 10 au inregistrat mai mult de 4 puncte.

100% din persoanele care au lasat un comentariu despre KeepCalling ar recomanda acest angajator, tot 100% sunt de acord cu deciziile luate de CEO, iar 93% au o viziune pozitiva asupra companiei. 86% dintre actualii sau fostii angajati care au participat la acest sondaj vad in KeepCalling o firma de 5 stele.

Comentariile descriu compania ca fiind inovatoare si profesionista, in acelasi timp dand dovada de o reala flexibilitate. De asemenea, angajatii spun ca beneficiaza de un mediu de lucru dinamic, de beneficii motivante si de un pachet salarial atractiv.

KeepCalling este o companie americana fondata si condusa de romanul Florin Miron, care a pus bazele firmei in anul 2002 in Statele Unite. Inca din 2003, sediul principal KeepCalling este in Sibiu. Celelalte doua birouri se afla in Bolivia si S.U.A..

Doar in Sibiu, KeepCalling numara momentan 87 de angajati, ajungand la un total de peste 110 pe cele trei continente. Acest numar este in continua crestere, avand in vedere ca, in mod constant, KeepCalling face angajari pe mai multe domenii: IT, marketing, contabilitate etc.

Succesul KeepCalling este dovedit an de an de prezenta in topul Inc. 5000, care inregistreaza progresul economic al companiilor din SUA. Intre 2011 si 2014, cifra de afaceri a KeepCalling a crescut cu 219%, de la 14.8 milioane de dolari la 47.5 milioane de dolari.

KeepCalling ofera servicii de telefonie internationala pentru imigranti din intreaga lume. Desi initial serviciul a fost creat pentru ca romanii din SUA sa poata comunica mai usor cu cei dragi de acasa, acum serviciile companiei sunt folosite la nivel global de sute de mii de clienti care suna in toate colturile lumii.

In ultimii ani, KeepCalling a aratat o preocupare din ce in ce mai mare pentru actiunile de caritate, atat la nivel international, cat si la nivel local, in orasele unde se afla birourile firmei. Printre proiectele cu care KeepCalling se mandreste se numara donatii catre Wikipedia, Crucea Rosie, sau OvidiuRo, sustinerea Semimaratonului Sibiu, participarea la Habitat for Humanity, parteneriatul cu Universitatea “Lucian Blaga” si sponsorizarea Festivalului International de Teatru de la Sibiu.

Despre KeepCalling

KeepCalling este o companie internationala de telecomunicatii, inregistrata in S.U.A., Atlanta, ce activeaza pe piata internationala de telefonie din anul 2002 si are sediul central in Sibiu inca din anul 2003. Succesul companiei KeepCalling a fost recunoscut pe plan international de Inc. 5000 inca din 2010. In 2015, KeepCalling a fost din nou nominalizata in topul companiilor de telecomunicatii cu cea mai rapida ascensiune din S.U.A.