"After Business" - un pas important in revigorarea turismului romanesc si o implicare activa in promovarea imaginii Romaniei

BUCURESTI - 22 septembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agentia KREION Advertising impreuna cu Agentia de Turism TopTrips anunta finalizarea ultimului proiect, prin care se implica activ in promovarea imaginii Romaniei: "After Business" - publicatie lunara, in limba engleza, destinata oamenilor de afaceri care vin in Romania, tiparita in 5.000 de exemplare si distribuita gratuit in peste 140 de locatii din Bucuresti.

"After Business" este o forma de turism complementara turismului de afaceri, destinata promovarii imaginii Romaniei ca destinatie de vacanta prin selectarea unor servicii de cea mai inalta clasa.

Promovata sub forma unei publicatii lunare in limba engleza, distribuita gratuit, aceasta forma de turism cuprinde programe turistice a caror durata maxima nu depaseste 3 zile, programele fiind foarte diversificate din punct de vedere al activitatilor desfasurate si mai ales orientate pe crearea unor experiente placute si de neuitat turistilor straini.

Calitatea superioara a tiparului si efectele precum plastifiere, lacuire selectiva, evidentiaza prima publicatie din Romania de calitate adresata exclusiv strainilor, care se distribuie gratuit.

Publicatia "After Business" va fi distribuita in toate locurile frecventate de turistii straini incepand de la hotelurile in care sunt cazati si pana la centrele de afaceri pe care le viziteaza. Ideea de baza care sta la organizarea distributiei este faptul ca in permanenta turistul trebuie sa intre in contact cu acest catalog.

De asemenea paginile de publicitate vor fi minim 1/1 (fullpage) iar printre clienti se vor numara cu preponderenta companii nationale sau multinationale ce doresc sa contribuie la imbunatatirea imaginii Romaniei si doresc sa-si asocieze imaginea cu o publicatie premium.

Prin modul in care sunt concepute programele turistice, fiecare client din segmentul vizat va asocia Romania cu o tara care ii trezeste amintiri placute, o tara unde a avut ocazia sa cunoasca cele mai variate si uneori neconventionale forme de petrecere a timpului liber. Rolul pe care "After Business" il are in petrecerea timpului liber este dublat de informarea turistului cu privire la locuri speciale din Bucuresti, atent selectate pe baza calitatii serviciilor si a rafinamentului pe care il ofera clentilor.

Abordand un aspect foarte delicat din viata oricarui individ si anume petrecera timpului liber, "After Business" se prezinta ca un instrument de neinlocuit ori de cate ori vine vorba de evadarea din canoanele vietii de zi cu zi.

Concentrarea atentiei pe calitatea informatiei si a serviciilor oferite confera siguranta cititorului si contribuie implicit la o imbunatatire semnificativa a imaginii turismului romanesc.

Despre KREION Advertising

KREION Advertising
Tel/Fax: 021 326 79 51
office@kreion.ro

Luigi MECLEA
Managing Partner
0723 604 335
luigi.meclea@kreion.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/kreion-advertising/after-business-un-pas-important-in-revigorarea-turismului-romanesc-si-o-implicare-activa-in-promovarea-imaginii-romaniei