Dell - lider in satisfacerea nevoilor clientilor

Timisoara - 28 iulie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Dell a atins un rezultat record in ceea ce priveste nivelul de satisfactie al clientilor pe primul trimestru al anului 2009, potrivit studiului realizat de Technology Business Research (TBR). Dell este cel mai satisfacator brand la toate categoriile sondajului realizat de TBR: service IT, servere x86, notebook-uri si sisteme desktop.

Sondajul TBR de analiza a satisfactiei clientilor a fost realizat asupra unui esantion format din clienti, companii medii si mari, care au fost chestionati cu privire la notebook-urile, sistemele desktop si serverele x86 utilizate. Dupa atingerea unor niveluri de satisfactie mult imbunatatite in semestrele trei si patru ale anului 2008, Dell a continuat sa isi imbunatateasca nivelul serviciilor si ofertelor de produse, castigand distinctia de cel mai puternic progres al anului, conform studiilor TBR.

“Focalizarea eforturilor noastre in scopul oferirii de solutii tehnologice pe care clientii le doresc, si de care au nevoie in mediul economic si de IT de azi, continua sa ne rasplateasca. Noi credem ca prin intermediul feedback-ului de la clienti vom reusi sa crestem si sa optimizam solutiile noastre sporind eficienta si nivelul de satisfactie al clientilor. Rezultatele semnificative obtinute de Dell arata tocmai faptul ca punem clientul pe primul loc.” Jan Uhrich, Vice President Global Services, Dell.

Conform studiului realizat pentru primul trimestru al acestui an pot fi mentionate urmatoarele aspecte:

La categoria service IT si satisfactia suportului tehnic, Dell este situat pe prima pozitie. TBR recunoaste in Dell vanzatorul cu rezultatele cel mai puternic imbunatatite din acest studiu, remarcand angajamentul pentru optimizarea serviciilor de suport. Dell ProSupport ofera suport IT „croit” pe masura nevoilor clientilor, si nu aplica un singur model potrivit pentru toti utilizatorii.

La categoria servere x86, Dell detine primul loc in satisfactia clientilor cu serverul Dell x86. Dell a demonstrat rezultate foarte bune privind caracteristicile serverelor cheie, incluzand valoarea totala, usurinta de a incheia afaceri, precum si disponibilitatea pentru inlocuirea anumitor piese. Dell si-a extins de curand cea de a XI-a generatie de servere, PowerEdge cu noi sisteme pentru companii mici si mijlocii si birouri situate la distanta si clustere de servere de inalta performanta.

Pe parte de notebook-uri, Dell detine in continuare prima pozitie, asa cum o face de patru trimestre, conform sondajului de satisfactie a clientilor realizat de TBR. Dell mentine acest avantaj prin imbunatatirea timpilor de service, de reparatii, dar si prin disponibilitatea pieselor de schimb. Dell a introdus de curand noi solutii mobile de securitate a datelor pentru linia de laptop-uri Latitude.

La categoria sisteme desktop, Dell ocupa tot prima pozitie in satisfacerea nevoilor clientilor, fiind lider detasat, pentru cel de al VIII-lea semestru consecutive. Studiul a relevant o crestere considerabila a satisfactiei clientilor cu privire la suportul acordat telefonic si la usurinta cu care se incheie o afacere. Dell si-a extins linia de desktop-uri OptiPlex prin OptiPlex 160, cel mai mic desktop comercial din toate timpurile, cu un design special creat pentru a economisi energie si spatiu intr-un mod eficient si sigur.