Vrei mai mult trafic pe site? Iata ce greseli sa eviti

BUCURESTI - 12 noiembrie 2018

Comunicat tip General in Internet

Creșterea traficului pe website-ul pe care îl deții este esențială dacă vrei ca afacerea ta să devină cunoscută și să se bucure de tot mai mult succes. Din păcate, însă, din dorința de a atrage cât mai mulți vizitatori, poți comite câteva greșeli care mai tare îți vor pune bețe în roate.

Iată care ar fi cele mai grave dintre greșelile pe care le poți face când vine vorba de trafic, și cum anume să le îndrepți:

Creșterea traficului pe website-ul pe care îl deții este esențială dacă vrei ca afacerea ta să devină cunoscută și să se bucure de tot mai mult succes. Din păcate, însă, din dorința de a atrage cât mai mulți vizitatori, poți comite câteva greșeli care mai tare îți vor pune bețe în roate.

Iată care ar fi cele mai grave dintre greșelile pe care le poți face când vine vorba de trafic, și cum anume să le îndrepți:

1. Atragi trafic din partea prospecților nepotriviți

Iar asta nu se traduce decât prin scăderea sau stagnarea vânzărilor, căci oamenii care ajung pe site nu sunt interesați să cumperi ce oferi tu, indiferent că e vorba de produse ori servicii.

În afară de asta, un site către care atragi prea mult trafic (unde mai pui că nici nu e cel mai potrivit) se va încărca mult mai greu, iar asta îi va afecta și pe cei interesați cu adevărat să cumpere. Potrivit unor studii realizate în domeniu, majoritatea utilizatorilor părăsesc un site dacă acesta nu se încarcă în maxim 3 secunde. Și ca situația să fie și mai rea, 4 din 5 utilizatori nu se vor mai întoarce deloc la site-ul respectiv.

Pentru a evita o astfel de situație, alege cu atenția audiența căreia te adresezi, precum și mediile în care te promovezi.

2. Trimiți userii către hompage

Una dintre cele mai comune greșeli întâlnite în rândul celor cu prea puțină experiență în marketing sau administrarea site-urilor web. De ce e asta o greșeală? Pentru că un homepage conține mai multe informații decât ar vrea să primească un utilizator la momentul respectiv.

De exemplu, dacă vrei ca un utilizator să completeze un formular de abonare la newsletter, atunci trimite-l pe un landing page speacial creată pentru acest lucru. În caz contrar, userul va fi distras de restul informațiilor din homepage și va omite să se aboneze.

3. Nu ai conținut persuasiv în landing page

 Dacă vrei ca un user să se aboneze la newsletter ori să cumpere ceva de la tine, încearcă să îl convingi să facă acesta acțiuni prin conceperea unor texte clare, relevante și, mai presus de toate, persuasive. În plus, nu uita de butoanele call to action. Odată ce utilizatorul a fost convins să facă un anumit pas, trebuie să îi facilitezi punerea în aplicare a deciziei luate.

Să pui bazele unei afaceri, să o crești de la zero și apoi să începi să culegi roadele presupune să investești multe resurse, să te documentezi constant și să fii dispus să îți asumi anumite riscuri. Însă oricât de mult ai munci pentru a-ți crește afacerea, oricând pot apărea probleme neprevăzute sau pur și simplu aspecte pe care nu le cunoști, care îți depășesc aria de cunoaștere și înțelegere.

Dar asta nu înseamnă să te dai bătut, ci să fii autodidact și să te autodepășești în tot ceea ce faci.