Leo Burnett lansează Leo Academy

BUCURESTI - 3 octombrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

În scopul de a-i ajuta pe cei mai talentaţi reprezentanţi ai noii generaţii din publicitate, Leo Burnett va lansa începând cu 1 octombrie proiectul Leo Academy. Acesta va consta într-o serie de cursuri intensive despre publicitate, la sfârşitul cărora, cei mai buni dintre cei selectaţi pentru a participa la cursuri vor avea sansa să se alăture echipei Leo Burnett Romania. Înscrierile pentru Leo Academy se vor putea face până la data de 19 octombrie pe site-ul www.leoacademy.ro sau în secţiunea dedicată special acestui proiect din site-ul www.leoburnett.ro , cursurile urmând să înceapă pe data de 7 noiembrie.

Leo Academy îşi propune să completeze cunoştinţele teoretice dobândite de către pasionaţii de publicitate (prin studiu individual sau în instituţiile de învăţământ de specialitate) şi să îi ajute pe aceştia să facă primii paşi în domeniu. De aceea, Leo Academy nu este o alternativă la şcolile de specialitate existente, ci o completare practică a acestora. În acest sens, activităţile la care vor participa cursanţii Leo Academy în cadrul programului de training se vor desfăşura sub îndrumarea managerilor din departamentele Leo Burnett, specializaţi în cele mai importante domenii ale publicităţii: marketing, strategie, creaţie, producţie audio-video, media planning, direct marketing etc.

Proiectul Leo Academy este împărţit în câteva etape după cum urmează:
1-19 octombrie – primirea aplicaţiilor
19-27 octombrie – selecţia cursanţilor
28 octombrie – anunţarea telefonică a celor admişi la cursurile Leo Academy
7 noiembrie – începerea cursurilor.

Cursurile şi procesul de selecţie se vor desăşura pe o durată de trei săpămâni şi vor fi împărţite în două module:

-Primul modul, dedicat teoriei, se va desfăşura sub forma unui training condesat asupra noţiunilor de bază din toate disciplinele existente într-o agenţie de publicitate.
-Al doilea modul, reprezintă finalul modulului teoretic şi începerea celui practic. În cadrul acestuia, cursanţii vor elabora două proiecte: unul individual şi unul de grup. În vederea proiectului de grup participanţii vor fi împărţiţi pe echipe, fiecare având un conducător din cadrul Leo Burnett.

La finalul celor două module se vor acorda note şi diplome şi cei mai buni dintre cursanti vor avea posibilitatea să se alăture echipei Leo Burnett.

Despre Leo Burnett Romania

Leo Burnett Romania se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie şi
creaţie din Romania. Leo Burnett Romania este deţinătoarea titlului de Agenţie a Anului în ultimii 3 ani şi prima agenţie românească finalistă la festivalul de la Cannes.


Persoana de contact:
Andreea Iordache
Tel: 021-201.61.06
andreea.iordache@leoburnett.ro