QAB investeste intr-o noua campanie de promovare Prigat Executiile sunt semnate de Leo Burnett

BUCURESTI - 18 aprilie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Recenta campanie Prigat care anunta prima gama completa de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti produsa in Romania si care se desfasoara sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie”, se imbogateste cu noile spoturi TV “Pescarul” si “Salteaua” si cu vizualul “Balena”care va fi sustinut in executii print, outdoor precum si de materiale la punctele de vanzare.

Spotul “Pescarul” prezinta imaginea unui pescar amator, care asteapta linistit, pe mare, sa prinda ceva. Brusc este lovit de o minge venita din senin. Intorcandu-se nedumerit sa vada de unde a venit mingea, isi da seama ca plaja este foarte departe. Doar o voce se aude slab, de pe tarmul aflat in departare: “Neneaaaa, mingeaaaa !”

Povestea spotului “Salteaua” dezvaluie in aceeasi maniera umoristica poanta din final: un sudor care se afla pe o platforma, termina de sudat o plasa. La coborare, ne dam seama ca era vorba de o saltea de sarit, intr-un parc, langa care asteapta copii sa li se dea voie sa inceapa sa sara. Plasa care imprejmuieste salteaua este neobisnuit de inalta, pentru a-i proteja pe copii, oricata energie naturala ar fi capatat de la noul Prigat

Despre modul in care a decurs filmarea spoturilor, Laura Georgescu-Baron, A/V Production - Leo Burnett, relateaza: “As vrea sa pot spune ca de aceasta data cele doua spoturi au fost filmate fara presiuni de sezon: vreme frumoasa, soare, cald. Am filmat pe un lac unde am improvizat o platforma: o pluta fixata pe camerele unor roti de camion.

Actorul, Gabriel Spahiu, naviga intr-o barcuta care la interval de doua ore se desumfla spre disperarea lui, pentru ca nu este un bun inotator. Astfel existau momente in care se faceau mici pauze pentru umflarea barcutei sau pentru a ajuta la uscarea pantalonilor imbibati de apa ai lui Spahiu.

Regizorul Bogdan Naumovici, directorul de imagine Max Lemnij, subsemnata, mecanicul de camera, inca o persoana de la departamentul tehnic, camera, pelicula si trusa de obiective au constituit "firava" incarcatura care se afla pe "solida"pluta.

Nici spotul “ Salteaua” nu a fost lipsit de peripetii. Trambulina a fost adusa tocmai de la Constanta cu o zi inaintea filmarii, fiind montata noaptea si in dimineata zilei de filmare.”

Spoturile “Pescarul” si “Salteaua” au fost realizate de Casa de Productie Castel Film, cu Bogdan Naumovici ca regizor si Max Lemnij ca DOP.

Echipa Quadrant Amroq Beverages (QAB) care a coordonat realizarea proiectului este formata din: Daniela Dumitru - Product Manager Prigat; Calin Clej - Consumer Marketing Manager; Eusediu Margasoiu – Communication Director.

Echipa Leo Burnett care semneaza campania initiata si finantata de QAB este formata din: Bogdan Naumovici - Creative Director; Tudor Cuciuc – Deputy Creative Director; Ghica Popa – Art Director; Ema Prisca – Senior Copywriter; Razvan Matasel – Research&Strategic Planning Director; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner; Laura Georgescu–Baron – A/V Production Director; Bogdan Petrovici – A/V Production Manager; Petronela Ionescu – Brand Communication Executive; Elena Livinti – Brand Communication Director.




Despre Leo Burnett Romania

Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.
Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Cannes
Claudia Bajanaru
claudia.bajanaru@leoburnett.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leo-burnett-romania/qab-investeste-intr-o-noua-campanie-de-promovare-prigat-executiile-sunt-semnate-de-leo-burnett