-
Cluj - Napoca - 6 martie 2018
TeCOMM, Evenimentul Premium de Comerț Electronic din Europa de Est este SOLD OUT! În fiecare an conținutul de calitate, tematicile complexe și speakerii inediți conturează evenimentul dedicat proprietarilor de magazine online și profesioniștilor din eCommerce. 7 și 8 martie devin zilele eCommerce-ului în București la Radisson Blu Hotel***** unde peste 350 participanți vor lua parte la +20 prezentări, purtate pe 4 scene în cadrul Conferinței Plenare și a Workshop-urilor TeCOMM.
comunicatul de presa
-
Cluj - Napoca - 14 februarie 2018
Evenimentul premium de Comerț Electronic TeCOMM aduce pentru cea de a 11-a ediție, lideri de renume ai industriei de eCommerce care vin pentru a completa line-up-ul de excepție al ediției. Sub sloganul Haute Couture your eCommerce business!, TeCOMM București reunește peste 300 de proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce în 7-8 martie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 12 februarie 2018
Declarat de Forbes ca fiind în top 10 experți în marketing online, Tim Ash vine în premieră la TeCOMM București, evenimentul premium de comerț electronic care are loc pe 7-8 martie. Organizatorii anunță o ediție inedită a evenimentului care înglobează o comunitate de peste 3000 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 aprilie 2017
Peste 200 de experți în comerțul electronic din România și străinătate își dau întâlnire între 26-27 aprilie la Radisson Blu Hotel***** din București pentru a discuta în cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo insighturi despre cum să vinzi în online, care sunt tendințele la nivel internațional sau modalitățile de extindere a magazinelor online.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 11 aprilie 2017
Proprietarii magazinelor online întâlnesc adesea clienţi care vor să returneze produsele, iar unii dintre ei abuzează de această politică. Pentru evitarea unor astfel de situaţii specialiştii spun că magazinele trebuie să îndeplinească anumite condiţii de bază.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 aprilie 2017
Platformele magazinelor online trebuie sa fie performante si sa ofere servicii de calitate. Potrivit statisticilor din 2017, persoanele cu varsta cuprinsa intre 53 si 71 de ani petrec 4 ore pe saptamana sa cumpere online, in timp ce generatia Millenials petrece aproximativ 6 ore, la fel de mult timp ca in viata reala, informeaza bigcommerce.com.
comunicatul de presa