Inovația constantă în eCommerce – aspect esențial pentru dezvoltarea magazinelor online

Cluj-Napoca - 17 august 2016

Comunicat tip General in Internet

Live site

Dezvoltarea magazinelor online și inovarea în eCommerce este un aspect esențial pentru proprietarii de magazine online, iar în cadrul celei de-a 9a ediții a evenimentul TeCOMM eCommerce Conference&Expo ce va avea loc în 25-26 octombrie la Cluj-Napoca, aceștia vor afla noi trenduri care să îi ajute în dezvoltarea afacerilor.

Inovația constantă în eCommerce – aspect esențial pentru dezvoltarea magazinelor online

Industria eCommerce-ului apărută în urmă cu 40 ani, iar în România mult mai recent de atât, continuă să crească rapid prin intermediul tehnologiei, a inovațiilor și a business-urilor care intră pe piața online în fiecare an. Fondatorul Intelligencr, una dintre cele mai mari companii de inovare la nivel mondial, Paul Papadimitriou este unul dintre speakerii care au confirmat prezența la TeCOMM.

Expert în dezvoltarea tehnologică, Papadimitriou ajută companii precum Microsoft, eBay, Fujistu, SABMiller, Canonical, Astra SES, EY, Criteo, Siemens, Tumblr, Uniunea Europeană sau ITU să își dezvolte afacerea în funcție de trendurile macro și micro. Prin intermediul studiilor de caz, specialistul va prezenta în cadrul evenimentului analize și strategii care au creat inovație în companii de renume.

Recunoscut pentru abilitățile sale de conducere și de analiză, Paul Papadimitriou este expert în dezvoltarea tehnologică, iar prin activitatea sa ajută companiile să își dezvolte afacerea în funcție de trendurile macro și micro. Speakerul realizează și emisiuni de profil precum: Lavoyers – viitorul călătoriilor aeriene, The Digital Loop – starea transformării digitale sau Notion Capital – cei mai buni antreprenori din Marea Britanie.

Strategii și modalități de inovare în eCommerce prezentate la TeCOMM

Alături de Paul Papadimitriou, Gabriel Ghiță, Head of Business CEE Mastercard Europe va puncta inovațiile legate de plățile online în cadrul celei de-a 9a ediții a evenimentului TeCOMM. Peste 350.000 magazine online din întreaga lume dețin o tehnologie care permite procerarea plăților online prin intermediul MasterCard, unul dintre cei mai mari operatori de plăți electronice la nivel mondial cu sisteme de securitate avansate.

În luna iunie a acestui an, Mastercard a lansat pe piață o aplicație inovativă prin intermediul căreia a integrat serviciile de asistență clienți, acces la informații și vânzări pentru o experiență sigură și rapidă. Cu o experiență de peste 15 ani în domeniu, Gabriel Ghiță s-a alăturat Mastercard în 2007, pentru a dezvolta compania în România și în regiunea Balcanică. Acesta coordonează echipa care implementează noi tehnologii pentru realizarea plăților online și identificarea oportunităților de business în domenii precum eCommerce, plățile online sau P2P.

Peste 30 de speakeri internaționali și naționali vor dezbate în această toamnă subiecte de actualitate din domeniul eCommerce sub tematica “Sell them your story” ce urmărește să prezinte modalitățile prin care proprietarii de magazine online își pot dezvolta afacerea prin intermediul storytelling-ului, mCommerce-ului, trendurilor în social media, inovație în eCommerce, SEO sau prin intermediul tehnicile marilor companii pentru afacerile mici.

Start-up Area: De la planificare la dezvoltarea magazinelor online

Ediția din acest an reunește peste 300 de proprietari ai magazinelor online și specialiști în eCommerce, marketing, SEO, conversii sau PPC. Noutatea ediției o reprezintă secțiunea Start-up Area, iar proprietarii de afaceri care doresc să își deschidă un magazin online vor putea participa la workshop-uri despre: primii pași în deschiderea magazinului online, alegerea companiei de curierat și logistică, comunicare în eCommerce și fidelizarea clienților susținute de specialiști în eCommerce precum Călin Biriș (Digital Director Looppaa Marcom), Attila Birtha (Managing Partner ProClick) sau Cosmin Dărăban (CEO&Co-founder Silkweb).

Evenimentul va include prezentări, dezbateri și workshop-uri susținute de profesioniști precum Jonathan Chippindale (Chief Executive Holition), Giacomo Summa (CEO&Co-founder Stylect), Hando Sinisalu (CEO&Founder Best Marketing International), Mitch Goldman (Head of Product&Partnership Storegecko), Mihai Pătrașcu (CEO&Founder evoMAG), Cristian Ignat (Chief Canophyst Canopy), Florinel Chiș (Executive Director ARMO), Sergiu Neguț (Associate Dean of Entrepreneurial Growth, Maastricht School of Management Romania) sau Lucia Ciucă (Managing Director Quantum Data Science). Înscrierile la evenimentul organizat de Libero Events continuă pe site-ul oficial al evenimentului: www.cluj.tecomm.ro.

Despre Libero Events

Libero Events este agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C, sub semnătura căreia au loc conferinţe şi workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, Architecture, Software Architecture Day, Fiscalitate 24.7, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar şi târguri: Touristica.

Companiile care au înțeles aportul pe care conferința de eCommerce îl are în dezvoltarea mediului de afaceri online și care susțin acest eveniment sunt:

Gold Sponsor: Mastercard

Recommended Payment Processor: MobilPay

Parteneri: Easyhost, DWF, MxHost, Free Wi-fi, Hostvision, Profitshare, Conectoo, Chic Ville, EuroGSM

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/libero-events/inovatia-constanta-in-ecommerce-aspect-esential-pentru-dezvoltarea-magazinelor-online