Karol Karpinski (Facebook): eCommerce insights din culisele Facebook-ului

BUCURESTI - 5 aprilie 2016

Comunicat tip General in Media / Publicitate, Retail, Internet

Top playerii eCommerce-ului din Romania – impactul in randul consumatorilor

Karol Karpinski,Client Partner for Global Marketing Solutions@Facebook

Karol Karpinski,Client Partner for Global Marketing Solutions@Facebook

Din totalul domeniilor de eCommerce din Romania care detin un cont oficial pe platforma de socializare Facebook, printre top playeri se afla domeniile: librariile on-line, fashion, cosmetice si ingrijire corporala, electronice, dar si jucarii.

Potrivit Zelist.ro, marketerii si specialistii in promovarea online pe segmentele amintite mai sus posteaza cel mai adesea in ziua de miercuri, iar interactivitatea consumatorului pe paginile de Facebook se desfasoara cu precadere in zilele de miercuri si joi pentru librarii, fashion, cosmetice si jucarii, in vreme ce in domeniul electronic impactul este mai ridicat in ziua de luni.

 Secretul mentinerii interesului viu al utilizatorilor si afaceri de succes pe Facebook

Facebook te face sa iti doresti sa fii mereu cu un pas inainte. Prin comunicare – postari virale, inovare, grija pentru client, dar si potentialii clienti la care un magazin online poate ajunge.

Despre toate acestea si nu numai, cei care lucreaza in eCommerce, de la magazine online pana la persoanele din domeniile conexe, vor afla tool-uri si strategii in cadrul TeCOMM – conferinta de eCommerce din 21 Aprilie din Bucuresti.

La nivel global, Facebook reuneste 1,59 miliarde de useri se logheaza in fiecare luna, potrivit datelor furnizate de www.websitebuilderexpert.com.

In Romania, numarul de pagini active de facebook a crescut cu peste 7000 in ultimul an, in vreme ce din anul 2014 in 2015 paginile active aratau o crestere de doar 300, informeaza Zelist.ro, in urma propriei monitorizari specializate on-line. Din totalul numarului de utilizatori, 90,61% (7,61 milioane de persoane) si-au setat orasul de resedinta, iar cei mai multi detinatori de cont Facebook provin din Bucuresti, respectiv 1,90 milioane de persoane (24,97% din total), urmati de cei din Timisoara, Cluj-Napoca si Iasi, conform www.digi24.ro.

Utilizatorii sunt cei care stabilesc si lista viralelor pe platforma de socializare, de la cele care exprima check-in-uri eronate ale starurilor intrenationale pana la distribuirea performantei sportivilor romani sau promovarea Romaniei de catre bloggeri din alte tari.  Facebook devine o a doua casa a utilizatorilor, care exprima si interesele lor din offline.

 Karol Karpinski (Facebook): eCommece insights din culisele Facebook-ului la TeCOMM Bucuresti 2016

Pasionat de eCommerce, cu o experienta de peste 9 ani in online marketing, Karol este specializat in: Mobile, Search Engine Marketing, Email Marketing si Affiliate Programs.

In acest moment el este Client Partner for Global Marketing Solutions@Facebook, unde focusul sau principal este comunicarea alaturi de  pastrarea relatiilor cu marketerii celor mai mari branduri din Europa Centrala si de Est. Karol foloseste trendurile si insight-urile de la Facebook pentru a-si ajuta clientii in implementarea de noi tool-uri si produse.

 Facebook reprezinta pricipalul canal de achizitie de noi clienti pentru magazinele online, astfel,  Karol va vorbi despre provocarile si oportunitatile unui magazin online folosind Facebook in a atrage clienti si va aduce in discutie cifre: reach, optiuni de targeting si masuratori, avand date specifice despre Europa Centrala si de Est.

Karol Karpinski este keynote speaker pe 21 Aprilie la TeCOMM.

Alaturi de Karol Karpinski (Facebook), peste 250 de retaileri online sunt asteptati sa ia parte la dezbateri, panel-uri si workshop-uri sustinute pe durata zilei de 21 Aprilie. TeCOMM aduce in atentia publicului de eCommerce nume precum, David Rothwell - Autorul Best Seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce",  Chris Jones - User Experience Director@Blueleaf - una dintre cele mai mari agentii de strategie online din UK, Euroflorist (Olanda) - companie fondata in 1982 si lider de piata pe Europa in servicii de livrare online de flori oriunde in lume, cat si reprezentanti ai companiilor Urgent Cargus, MasterCard, Banca Transilvania, Veinteractive, Conectoo, ProfitShare, MobilPay, Paravion, Flanco, DWF, ProClick, Zoot.ro etc.

Conferinta TeCOMM se afla la a-VIIIa editie la nivel national, eveniment la care sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business online sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si cei care activeaza in domeniile conexe care ofera servicii, solutii sau produse de ecommerce.

Inscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro. Organizatorii au pregatit preturi speciale care ofera participantilor reduceri considerabile din pretul integral al biletelor, in functie de perioada inscrierii. Pana pe 8 aprilie, preturile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro. Mai mult, organizatorii ofera si reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preturile.

Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce  il are in dezvoltarea mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt:

Gold Sponsor:  MasterCard, UrgentCargus, Veinteractive

Silver Sponsor: Banca Transilvania

Recommended payment processor: mobilPay

Travel partner: Paravion

Official car: Tiriac Auto, CityLimo

Supported by: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, CSDesign, TwoDesign, Champollion, Mobiladalin, Jobus

Partners: Moloso, Simartis, SearchAds, Hostvision, DWF, DPD, ProClick, Wasabi Running Sushi.

 Despre Libero Events

Libero Events este agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si  targuri: Touristica.

-----------------------------------------------------

Laura Biris

Project Manager Libero Events

0728484102

laura@liberoevents.ro

 

 

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/libero-events/karol-karpinski-facebook-ecommerce-insights-din-culisele-facebook-ului