-
BUCURESTI - 15 octombrie 2010
Organizaţia Mondiala a Sanatatii (OMS) estima in 2009 ca pana la 10% din dispozitivele medicale comercializate la nivel global sunt susceptibile de a fi contrafacute. Pe fondul crizei economice, aceasta cifra tinde sa creasca in 2010. Din pacate unii romani prefera produsele cu preturi mai mici chiar si cand vine vorba de sanatate, in defavoarea dispozitivelor medicale cu garantie de producator. Practic, oamenii nu realizeaza diferenta intre produsul original si dispozitivele medicale contrafacute sau fabricate in conditii nepotrivite si riscurile la care se expun, folosind astfel de produse ce nu respecta normele impuse de Uniunea Europeana.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 18 august 2010
Compania Studio Moderna, deţinătoare încă de la începutul anului 2009 a licenţei de difuzare pentru canalul de televiziune Top Shop TV, a ajuns la un acord cu al 5-lea jucător pe piaţa TV din România, compania DTH Television Grup, în privinţa distribuţiei postului.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 8 decembrie 2009
Incepand cu luna decembrie 2009, Top Shop TV poate fi urmarit si de catre abonatii UPC. Consiliul National al Audiovizualului a acordat licenta de difuzare la inceputul anului curent, Digi TV fiind prima retea in care s-a retransmis incepand cu 1 mai 2009. Top Shop TV este un canal ce emite non stop 24/24 si este in prezent pe satelitul Intelsat 10/02. Conceptul prin care se impune postul este cel de T-commerce – cumparaturi sigure si profitabile in fata televizorului. T-commerce este un concept nou in Romania. Este, intr-o oarecare masura, varianta televizata a cumparaturilor pe internet. Reorientarea consumului populatiei din ultimii ani catre online si tv a dus la o crestere substantiala a pietei de t-commerce, Top Shop TV fiind in prezent principalul exponent al acestei piete in Romania.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 18 noiembrie 2009
Grupul Studio Moderna, cea mai mare companie de marketing direct din Europa Centrala si de Est, a deschis un nou magazin in Bucuresti, fiind al 7-lea magazin propriu din Romania. Noul magazin are o suprafata de 90m2 si se afla situat in AFI Palace Cotroceni.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 septembrie 2009
Conform unui studiu efectuat in perioada iunie-iulie 2009, de catre compania de marketing direct si call center Linea Directa Communications, 23,9 % dintre respondenti au mentinut bugetul de marketing la nivelul celui din 2008, in timp ce 13,55 % au crescut bugetele pentru a-si creste cota de piata.
La pol opus, 13,55% din respondenti au redus bugetele de marketing si promovare cu 30-50% si doar 6,78% au avut modificari semnificative de peste 50%.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 mai 2009
În cadrul unui studiu realizat în 2008 de către compania Linea Directa Communications, în România, cele mai externalizate servicii sunt cele de relaţii clienţi (65%), urmate de serviciile de cercetare de piaţă (49%). Se observă externalizarea redusă a serviciilor legate de vânzări, ca outbound, inbound sau generare clienţi, întrucât ponderea externalizării acestora reprezintă mai puţin de 30%.
comunicatul de presa