Cei mai buni speakeri în E-Commerce din 7 țări vin la GPeC SUMMIT. Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț!
BUCURESTI - 18 aprilie 2018
Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Retail, Internet, Cursuri
Cei mai buni specialiști în E-Commerce și Marketing Online din SUA, Australia, Marea Britanie, Germania, Belgia, Spania și România vor vorbi de pe scena GPeC SUMMIT – evenimentul de referință din domeniu care se va desfășura la București, în zilele de 29-30-31 Mai 2018.
Doritorii își pot achiziționa biletele de acces cu cel mai mic preț doar până vineri, 20 aprilie, ora 23:59 – moment în care expiră oferta Very Early-Bird.
GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai 2018
Titanii E-Commerce urcă pe scena GPeC SUMMIT
Brian McBride (Chairman ASOS) – Marea Britanie
Brian McBride este, de 6 ani, Președintele ASOS - unul din cei mai mari retaileri online de fashion din întreaga lume. Înainte de ASOS, a fost CEO-ul Amazon UK – funcție pentru care a trecut prin 12 interviuri, ultimul cu Jeff Bezos, fondatorul Amazon.
Brian McBride vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT și va susține un keynote inspirațional pentru orice afacere online în cadrul Conferinței GPeC. El va dezvălui câteva dintre secretele gigantului retailer online de fashion precum: evoluția în fața competitorilor, lecții despre poziționarea corectă în industria de fashion sau cum să transformi clienții în adevărați ambasadori ai brandului.
Peep Laja (CEO & Founder Conversion XL) – SUA
Peep Laja este considerat Expertul nr. 1 la nivel internațional în Optimizarea Conversiilor, potrivit clasamentului PPC Hero. El este, de 7 ani, Founder & CEO ConversionXL – una dintre cele mai renumite agenții de User Experience & Optimizare a Conversiilor la nivel global.
Peep va vorbi în cadrul Conferinței GPeC despre “Persuasive Design in E-Commerce”, arătând cât de important este să îți construiești website-ul în așa fel încât să direcționezi utilizatorii spre acțiune și, astfel, să îi determini să cumpere mai mult.
Jeff Bullas (World’s Most Influential Content Marketer) – Australia
Jeff Bullas este Digital Strategist, Marketing Blogger, Bestselling Author și Keynote Speaker, raportul Onalytica pentru anul 2018 plasându-l pe primul loc în topul influencer-ilor de Content Marketing la nivel global. Cartea al cărei autor este, “Blogging The Right Way – How to Create and Market a Killer Blog with Social Media”, a fost BestSeller Amazon pentru categoriile “Marketing” și “Marketing for Small Business”.
Prezentarea susținută de Jeff în cadrul Conferinței GPeC se intitulează “3 Key Pillars to Successful Content Marketing on the Social Web”, în urma căreia vei învăța: cum să creezi o strategie integrată de content marketing, cum să atragi trafic pe website-ul tău și cum să transformi traficul în lead-uri și conversii.
Karl Gilis (Co-Founder AG Consult & The Conversion Comedian) – Belgia
Karl Gilis este Co-Fondatorul AG Consult, una dintre cele mai cunoscute agenții de Usability și Optimizarea Conversiilor din Belgia.
Sătul de speculații și opinii bazate pe intuiție, Karl a devenit obsedat de Data Driven User Experience & Conversion Rate Optimization și face optimizări de site-uri bazându-se doar pe cercetări și pe rezultate măsurabile, mai ales că testele A/B îi permit să vadă concret impactul soluțiilor propuse și al schimbărilor din site.
Cunoscut drept “The Conversion Comedian”, Karl va face un adevărat spectacol pe scena GPeC SUMMIT vorbind despre 7 principii universale adesea uitate în e-commerce dar care folosite corespunzător, atrag mai mult engagement, mai multe vânzări, mai mulți bani. De asemenea, pe 31 Mai Karl va susține un Masterclass de 6 ore despre UX & Optimizarea Conversiilor.
Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) – SUA
Jeff Sauer este unul dintre cei mai apreciați experți la nivel internațional în Google Analytics și Google AdWords, fiind Fondatorul Jeffalytics, Profesor la Universitatea St. Thomas din Minnesota și Digital Marketing Speaker la cele mai importante conferințe de profil precum HeroConf sau SMX (Search Marketing Expo).
El susține cursuri certificate de PPC, Analytics și Data Driven Marketing, transformând până acum peste 10.000 de Digital Marketers în Google Certified Professionals.
În cadrul GPeC SUMMIT, Jeff va susține un Masterclass de 6 ore de Google Analytics care le va ajuta concret pe magazinele online să ia deciziile de business potrivite, bazate pe cifre și date.
Aleyda Solis (Founder Orainti & International SEO Consultant) – Spania
Aleyda Solis este printre cei mai apreciați experți și consultanți SEO la nivel internațional – servicii pe care le oferă prin Orainti, compania proprie pe care o denumește modest “boutique de consultanță în digital marketing”.
De ce modest? Pentru că Aleyda este autorul a numeroase articole de SEO pe blogurile Search Engine Land, MOZ și State of Digital, speaker în cadrul a peste 100 de conferințe din 20 de țări și autor al cărții “SEO, Las Claves Esenciales”.
Aleyda va vorbi în cadrul Conferinței GPeC despre secretele optimizării SEO pentru device-urile mobile: pași de urmat, tool-uri de folosit, probleme frecvente și do’s and dont’s.
Jim Sterne (Chairman Digital Analytics Association) – SUA
Jim Sterne este Co-Fondatorul și Președintele Digital Analytics Association (DAA) – cea mai importantă asociație din lume dedicată Web Analytics din care fac parte toți profesioniștii din domeniu la nivel internațional.
Jim este unul din pionierii Marketing-ului Online încă din 1994 și este autorul a nu mai puțin de 12 cărți printre care: “Advanced E-Mail Marketing“, “World Wide Web Marketing“, “Web Metrics“, “Social Media Metrics“, “The Devil’s Data Dictionary” și recent lansata “Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications” (2017).
Jim Sterne va urca pe scena GPeC SUMMIT în cadrul Conferinței GPeC, susținând un keynote de 50 de minute despre “Artificial Intelligence in Marketing” – ultimele tendințe din domeniu, ce este și cum funcționează AI și Machine Learning și cum te ajută în strategia și campaniile de Marketing.
Marcus Tandler (Co-Founder and Managing Director @ RYTE GmbH) – Germania
Marcus Tandler este Co-Fondatorul companiei RYTE, cunoscută anterior drept OnPage.org – un SaaS multipremiat, conceput să îi ajute pe webmasteri să dezvolte site-uri mai bune.
El este pasionat de SEO și lucrează în domeniu de peste 20 de ani, fiind desemnat “European Search Personality of the Year in 2017” în cadrul European Search Awards.
Marcus este considerat unul dintre cei mai buni experți în SEO din întreaga lume, fiind invitat să vorbească la conferințe renumite precum: TEDx, LeWeb, The Next Web, SMX sau O’Reilly’s web2.0 expo.
În cadrul GPeC SUMMIT, Marcus va “galopa” prin 250 de slide-uri în 30 de minute despre ultimele tendințe în SEO și ce își dorește Google de la website-uri în 2018 și în anii următori în prezentarea intitulată “SEO will never die!”.
Alături de speakerii internaționali legendari care vor urca pe scena GPeC SUMMIT, organizatorii promit cei mai buni specialiști români care urmează să fie dezvăluiți pe website-ul GPeC în foarte scurt timp.
De ce să participi la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai, București
--> Te așteaptă 2 zile de Conferință, 2 Masterclass-uri și 4 Workshop-uri cu accent pe subiectele de maxim interes pentru orice afacere online: GDPR, User Experience, Conversion Optimization, Content Marketing, Social Media, SEO, Artificial Intelligence, Google AdWords & Google Analytics, Online Marketing, Mobile, Customer Satisfaction, Logistics etc. –> afli tot ce e important ca să ai o afacere online de succes și să îți crești vânzările;
--> Magazinele online au ocazia să discute față în față cu principalii furnizori de servicii e-commerce în cadrul GPeC E-Commerce Expo –> stabilești parteneriate care te vor ajuta în dezvoltarea afacerii;
--> 800+ participanți români și internaționali sunt așteptați în cele trei zile de GPeC SUMMIT: CEO’s, Marketing Managers, Product & Brand Managers, PR Executives, Web Developers, IT Managers, Sales Managers –> faci networking cu elita industriei, în inima celui mai important Eveniment de E-Commerce din România și Europa Centrală și de Est;
--> Te întâlnești, discuți și schimbi contacte cu marile companii din domeniu (de la magazinele online consacrate până la marii retaileri offline care și-au extins afacerile în online) –> iei parte și simți pulsul Comunității E-Commerce!
Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț
Doar până vineri, 20 aprilie 2018, ora 23:59 mai este valabilă Oferta Very Early-Bird care asigură cele mai mici prețuri pentru biletele de acces la GPeC SUMMIT. Acestea pornesc de la doar 179 EUR/persoană pentru toate cele 3 zile de eveniment și incluzând un Masterclass de 6 ore la alegere (Karl Gilis sau Jeff Sauer) în limita locurilor disponibile.
Din 21 aprilie, prețurile cresc cu 30 până la 50 EUR (în funcție de pachetul ales la înscriere).
Detalii despre GPeC SUMMIT și formularul de înscriere la eveniment se regăsesc pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/