In doar 4 zile, 10 magazine au trecut pragul de inscriere al Galei Premiilor in eCommerce

BUCURESTI - 30 mai 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Dupa doar 4 zile de inscrieri la Gala Premiilor in eCommerce, organizatorii anunta deja 10 magazine online participante la concursul pentru cei mai buni comercianti ai anului. Ca si anul trecut, cea mai mare parte din magazinele inscrise, comercializeaza produse IT, electronice si electrocasnice prefigurandu-se din nou o competitie puternica pe acest segment.

In doar 4 zile, 10 magazine au trecut pragul de inscriere al Galei Premiilor in eCommerce

Un aspect important tine de inscrierea in concurs a magazinelor care se bucura deja de succes din partea pietei dar si a magazinelor recent lansate, care respecta standardele pentru o afacere online reusita. Astfel, primii inscrisi in competitie au fost PCfun si FunGift – doi comercianti care au un cuvant de spus in comertul electronic romanesc. La scurt timp, acestora li s-au alaturat: MarketOnline, promovat ca unicul magazin de 7 stele; ePravalie; ITPromo; Shopix; Ghelir si Componente.net. Si tocmai in momentul in care ne pregateam sa publicam acest comunicat de presa, si-au exprimat intentia de participare inca doua magazine pe profilul Industrie, respectiv: BecuriEconomice.ro si VopseaLavabila.ro

Perioada de inscriere se intinde pana la 24 iulie, moment in care magazinele participante vor intra sub lupa juriului. Pe langa punctarea site-ului comerciantului din punct de vedere al desgin-ului, functionalitatii, continutului, originalitatii si vizibilitatii, juriul va avea in vedere modul de a face business al fiecarui magazin. Astfel, timp de aproape 2 luni, membrii juriului vor plasa comenzi pe diferite nume si in diferite momente pentru a testa reactia comerciantilor in relatia cu clientul.

Asa cum am promis, fiecare comunicat de presa va aduce noutati despre Gala Premiilor in eCommerce. Astazi este momentul sa aflati ca in procesul de jurizare pentru cel mai bun site de comert electronic, am introdus un element nou pe care l-am numit “laboratorul de test”. Despre ce este vorba mai exact? Pe langa punctajele oferite de specialistii din juriu, punem accent pe experienta utilizatorilor obisnuiti atunci cand vor sa comande un produs online. Astfel, vom alege aleator (de pe strada) persoane pe care le vom conduce catre laboratorul de test, o incapere in care ii lasam singuri in fata unui computer de pe care vor plasa o comanda pe cateva din magazinele online inscrise in concurs. Pe tot parcursul procesului de comanda, utilizatorii vor fi inregistrati printr-un webcam care le va “citi” mimica fetei si o camera video plasata in spatele lor prin care vom urmari care sunt zonele de pe site in care sunt tentati sa “faca click”, care sunt zonele cel mai putin vizitate, de cate ori se incurca in completarea formularului de comanda etc.

Toate aceste informatii vor contribui in punctajul pentru functionalitatea site-ului comerciantului si vor fi un instrument util pentru site owneri in a-si vedea “propriul client la lucru”.

In seara de decernare a premiilor vom rula spoturile pentru magazinele declarate castigatoare, urmand sa punem la dispozitia tuturor comerciantilor inscrisi filmuletele care prezinta ce s-a intamplat in laboratorul de test cu site-ul lor.

Pentru inscrierea in concurs, magazinele vor trebui sa plateasca o taxa de participare in valoarea de 150 RON + TVA. Indiferent daca sunt castigatori sau perdanti, toti comerciantii inscrisi vor primi un raport justificativ al punctajului obtinut pe baza analizei membrilor juriului.

Va uram succes si nu uitati ca in fiecare comunicat despre Gala Premiilor in eCommerce va vom dezvalui cate o noutate. Pentru informatii suplimentare despre inscriere si update-uri periodice, site-ul nostru va sta la dispozitie: www.link2ec.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/link-magazine/in-doar-4-zile-10-magazine-au-trecut-pragul-de-inscriere-al-galei-premiilor-in-ecommerce