Magazinele online își pot evalua website-urile printr-un audit profesionist conținând peste 200 de criterii analizate. Ultimele zile de înscrieri!

BUCURESTI - 18 iunie 2019

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Retail, Juridic, Internet

Website-ul și prezența online a fiecărui comerciant prin internet reprezintă interfața acestuia cu clientul. Dacă magazinul nu este optimizat din punct de vedere Usability, SEO, conținut, instrumente de marketing, strategie de loializare, newslettere optimizate, Social Media etc., atunci – de cele mai multe ori – acesta pierde clienți care se traduc în bani.

Orice magazin poate alege să își evalueze website-ul și prezența online în cadrul Competiției GPeC investind doar 349 EUR + TVA pentru 2 evaluări succesive prin peste 200 de criterii auditate de 25+ specialiști în E-commerce și Marketing Online. Înscrierile la GPeC se încheie pe 21 iunie, ora 23:59.

Audit

Audit

Nu doar evaluare, ci recomandări despre cum să îmbunătățești magazinul online

Acesta este atuul GPeC – evenimentul de referință în e-commerce, cu 14 ani de tradiție în piață. Pentru că pe lângă evaluarea prin cele peste 200 de criterii, Juriul GPeC oferă recomandări despre cum pot fi făcute îmbunătățiri pentru a crește vânzările – pentru fiecare criteriu în parte.

Pe scurt, fiecare magazin online care alege să se înscrie în Competiția GPeC va trece prin următoarele etape care îl vor ajuta să își optimizeze prezența online pentru a vinde mai mult.

- Consultanță avizată de la juriști specializați în legislația internetului pentru a respecta obligațiile legale în așa fel încât să nu riște eventuale amenzi + sfaturi particulare în funcție de specificul business-ului fiecăruiaEvaluarea prezenței online a fiecărui magazin – interfața comerciantului cu utilizatorul pe toate canalele pe care magazinul este prezent prin peste 200 de criterii de evaluare care vizează:

- Usability (cât de ușor se descurcă potențialul client în site-ul magazinului de la identificarea facilă a produsului, la procesul de checkout)

- SEO (cât de bine este optimizat magazinul în Google)

- Securitate (dacă website-ul respectă minimul de cerințe privind securitatea datelor utilizatorilor + dacă nu este expus la vulnerabilități terțe)

- E-Mail Marketing (cât de bine comunică magazinul cu abonații lui din punct de vedere marketing (conținut), evitarea intrării mesajelor în Spam etc.)

- Mobile Presence (ținând cont că majoritatea traficului unui magazin online este de pe mobil --> cât de bine este optimizat site-ul pentru mobil în așa fel încât experiența de navigare a utilizatorului să fie facilă)

- Social Media (cum interacționează și ce engagement are magazinul online pe rețelele sociale frecvent folosite în România: Facebook, Instagram)

- Întâlniri și discuții față în față cu Juriul GPeC (auditorii fiecărui website în parte cu scopul de a oferi consultanță avizată despre cum să își îmbunătățească business-ul)

Toate etapele de mai sus se întâmpă de două ori în același an pentru a observa evoluția magazinelor online în timp și pentru a le ajuta să devină mai performante.

Cei care au participat în Competiția GPeC știu plus-valoarea adusă și sunt astăzi cei care vând mai mult. Părerile lor pot fi consultate pe website-ul GPeC în secțiunea „Referințe despre GPeC”. https://www.gpec.ro/

Ultimele zile de înscrieri

Mai sunt doar câteva zile până pe 21 iunie, ora 23:59, în care magazinele online se pot înscrie la GPeC. Organizatorii au pregătit și o Ofertă Last Minute cu discount-uri cuprinse între 50 și 150 EUR pentru pachetele PREMIUM, respectiv PLATINUM.

Detalii și înscrieri pe website-ul GPeC.