Buget redus, efect maxim! Incotro se indreapta advertising-ul?Care sunt mijloacele de comunicare cele mai eficiente?

BUCURESTI - 7 mai 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Singura modalitate de rezista pe o piata care continua sa se clatine este, bineinteles aceea de a-ti face afacerea, compania sau produsele tale cunoscute dar, foarte important este si cum vei face aceste lucru.

Daca vei alege sa apelezi la modalitati clasice si “monotone” de comunicare, mijloace care nu mai exprima nimic si fac trecatorul targetat sa treaca “hipnotic” prin fata lor ca si cand nici nu ar exista, atunci nu ai facut decat sa arunci banii pe fereastra si sa te afunzi si mai mult.
Astazi mai mult ca oricand, acum cand consumatorii, oamenii carora ne adresam cu produsele si serviciile noastre, sunt din ce in ce mai cuprinsi de grijile lor, e o greseala sa ne promovam prin intermediul un mijloace de marketing care nu spun nimic, nu interactioneaza cu oamenii, nu-i scot din starea aceea “hipnotica”, facandu-i sa se deschida si intradevar sa receptioneze mesajul pe care vrem sa-l transmitem.
Imaginati-va intr-un loc foarte zgomotos, iar cine incearca sa va spuna, sa transmita ceva…intr-un final, dupa ce vi s-a repetat de cateva ori reusiti, foarte greu sa intelegeti despre ce este vorba, sau ce doreste respectivul sa va transmita.
Ei bine, in cazul advertising-ului consumatorul nu va face eforturi sa inteleaga ceea vrem noi sa-i transmitem. Cum reusim acest lucru, prin ce metode….in primul rand mijlocul de marketing pe care il folosim trebuie sa atinga urmatoarele atribute:
Creativitate - sa stimuleze imaginatia
Interactiune - sa intereactioneze cu consumatorul
Mobilitate - acolo unde avem nevoie, la momentul in care avem nevoie
Atractivitate - sa determine consumatorul sa se opreasca, sa intoarca privirea
Inedit - sa se desprinda oarecum de obisnuit.

Despre Look Media Advertising

Servicii Publicitate
Valeriu Popa

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/look-media-advertising/buget-redus-efect-maxim-incotro-se-indreapta-advertising-ulcare-sunt-mijloacele-de-comunicare-cele-mai-eficiente