5 ani de creştere spectaculoasă pentru firma clujeană Broda

Cluj-Napoca - 26 mai 2015

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Retail, Internet

Live site

Firma clujeană Broda, filială a Araco Internaţional B.V., sărbătoreşte luna aceasta 5 ani de activitate în domeniul personalizării materialelor promoţionale prin broderie, serigrafie, transfer termic.
Aniversarea a fost celebrată atât intern, printr-un dineu dedicat angajaţilor, cât şi extern, printr-o serie de campanii dedicate clienţilor şi partenerilor.

Materiale promotionale personalizate

Materiale promotionale personalizate

 Cea mai mare provocare de până acum? Aş spune că a fost comanda pentru Campionatul Mondial de Fotbal din 2014– personalizarea a 60.000 de tricouri cu numărul 12, pentru “suporterul de acasă”... 

Cristina Crăciun

Firma clujeană Broda, filială a Araco Internaţional B.V., sărbătoreşte luna aceasta 5 ani de activitate în domeniul personalizării materialelor promoţionale prin broderie, serigrafie, transfer termic.

Aniversarea a fost celebrată atât intern, printr-un dineu dedicat angajaţilor, cât şi extern, printr-o serie de campanii dedicate clienţilor şi partenerilor.

Cu ocazia acestui eveniment special pentru noi, vreau să transmit că marcăm 5 ani de activitate sub semnul calităţii şi atenţiei la detalii, în urma experienţei dobândite cu lucrări complexe şi clienţi mari, atât naţionali şi internaţionali, printre care Lander, Samdam, Chili Ideas, Your Promo.declară Flaviu Crăciun, Administrator Broda.

"Sunt bucuroasă să pot spune că avem aici, la Broda, o echipă deosebită. Fie că vorbim de broderie, serigrafie sau transfer termic, personalizăm o gamă largă de produse textile, de la şepci, tricouri, lanyards şi echipamente de lucru până la prosoape, sacoşe textile şi accesorii auto.

Cea mai mare provocare de până acum? Aş spune că a fost comanda pentru Campionatul Mondial de Fotbal din 2014– personalizarea a 60.000 de tricouri cu numărul 12, pentru “suporterul de acasă”. Părea o misiune imposibilă să finalizăm comanda înainte de eveniment, însă ne-am mobilizat cu toţii şi am scos-o la capăt” declară Cristina Crăciun, Director General Broda.  

Firma Broda a înregistrat, în ultimii ani, o creştere spectaculoasă a cifrei de afaceri – de la 100.000 EUR în anul 2010 la peste 1.200.000 EUR în anul 2014. Printre brandurile comercializate de Broda se numără Niltons – şepci şi tricouri, Sophie Muval – halate de bumbac şi prosoape, Seano şi Brickstone – echipamente de lucru.

Propriile laboratoare de imprimare şi stocurile interne de materiale promoţionale reprezintă avantajele lor competitive în raport cu alte firme din domeniu. Articolele pot fi personalizate prin tehnici moderne, printre care se numără tampografia şi broderia laser.

Mulţumim tuturor partenerilor noştri care au văzut în noi un furnizor de încredere şi ne-au onorat cu comenzi în toţi aceşti ani – îi aşteaptă surprize din partea noastră în perioada următoare, dar nu şi în ceea ce priveşte personalizarea de calitate – aceasta este o constantă la Broda!”, declară Flaviu Crăciun, Administrator Broda.