Oprire la boxe si schimbare de circuit. De la industria automotive la creatia publicitara, cursa lui Victor Gavronschi

Cluj-Napoca - 24 iulie 2013

Comunicat tip General in Auto, Afaceri, Media / Publicitate

Victor Gavronschi, fost Director de Marketing la Inter Cars România, dă cheie unei agenții de marketing, strategie și creație publicitară.

Mixul de marketing

Mixul de marketing

 Experienţa mea în Marketing a început în anul 2007 iar după o perioadă de experienţe pe posturi de manager în departamente de marketing, m-am hotărât să devin susţinătorul frenetic al unei agenţii de marketing cu gânduri îndrăzneţe: Loopaa.  

Victor Gavronschi

Fostul director de marketing al companiei Inter Cars Romania, Victor Gavronschi, isi lanseaza propria agentie de marketing, strategie si creatie publicitara. Cu sediul in Cluj-Napoca, Loopaa MarCom isi deschide portile pentru antreprenorii care doresc ca afacerile lor sa creasca pe masura asteptarilor.

Victor Gavronschi a fost motorul de marketing al celor de Proton Auto, iar ulterior al Inter Cars Romania, parte a grupului Inter Cars SA, unul din cei mai importanti jucatori din piata auto aftermarket din Europa. Este membru activ al asociatiei IAA Young Professionals Cluj, unde s-a ocupat printre altele de proiectul Marketing Tribe, proiect ce a reunit specialistii de marketing cu agentiile de publicitate din Cluj. A organizat prima expozitie din Romania dedicata producatorilor de piese auto si specialistilor din domeniu, Expo Inter Cars, aceasta consumandu-si a treia editie pe 8-9 iunie anul curent, la Brasov Business Park. „Am luat decizia infiintarii acestei firme datorita identificarii unei cereri tot mai mari pentru serviciile oferite de noi si a unor avantaje oferite de aceasta afacere: deschiderea orientarii mediului de business catre marketing si publicitate, costul optimizat al externalizarii de servicii specializate vs. angajati proprii, garantarea rezultatelor din punct de vedere contractual (ce defineste practic o relatie contractuala comerciala), asigurarea unei echipe de proiect dedicate pe diverse specializari particulare (design, cercetare, creatie/concept, planificare media etc.) dar mai ales o perspectiva noua, obiectiva, din exterior, a afacerii clientului." Victor Gavronschi

Misiunea agentiei Loopaa este de a ajuta companiile pentru a oferi valoare clientilor lor prin atentie la detalii si dezvoltare continua. 

Sunteti gata sa va cresteti afacerea vazand cu ochii? Lasati-ne un mesaj.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/loopaa-marketing-agency/oprire-la-boxe-si-schimbare-de-circuit-de-la-industria-automotive-la-creatia-publicitara-cursa-lui-victor-gavronschi