S-a aflat! Auchan, Altex, Marty, Catena, Interservisan si OMV sunt brandurile de suflet ale clujenilor

Cluj-Napoca - 25 aprilie 2014

Comunicat tip General in Afaceri, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate

Agentia de marketing Loopaa dezvaluie rezultatele primei cercetari de piata din Romania care analizeaza marcile preferate la nivel de Cluj-Napoca.

Cercetare Loopaa

Cercetare Loopaa

 La nivel de Cluj, de mult timp se simtea nevoia unui astfel de studiu. Este foarte interesant sa vezi cum a evoluat marketingul din Cluj-Napoca si sa observi cum au reusit sa se impuna brandurile in timp. Agentia Loopaa acorda o importanta deosebita partii de research in complexul proces de creare a unei strategii de marketing, iar cercetarea de fata este doar un prim pas in a descoperi realitatile economice existente, atat la nivel local, cat si national. 

Victor Gavronschi, Managing Director Loopaa

Sub sloganul ”Brandurile tale de suflet din orasul tau de suflet”, cercetarea Loopaa ofera topuri ale marcilor clujene, luand in calcul notorietatea brandurilor si frecventa de cumparare, si divulga si ingrediente din retetele lor de succes.

Potrivit rezultatelor obtinute, cel mai indragit magazin comercial este Auchan, urmat de Kaufland si Lidl, iar cel mai apreciat magazin de electrice si electrocasnice e Altex, apoi Domo si eMAG. Restaurantul in care majoritatea respondentilor prefera sa ia masa este Marty, la mica distanta situandu-se KFC si Toskana. Interservisan e castigatorul la categoria centre medicale private, urmat de Regina Maria si Medstar, iar, in ceea ce priveste farmaciile, se pare ca formula perfecta e detinuta de Catena, locurile urmatoare fiind ocupate de Sensiblu si Remedium. OMV este liderul in cazul benzinariilor, urmat de MOL si Petrom.

In cadrul studiului, sunt evidentiate si motivele care stau la baza alegerii unui anumit brand, fie ele situationale sau emotionale, si sunt urmarite gradul de atasament fata de o marca si usurinta inlocuirii acesteia. Studiul este unul amplu, fiind chestionati peste 600 de clujeni, atat online, cat si offline.

Rezultatele integrale ale cercetarii sunt disponibile tuturor si pot fi descarcate de aici.

 

”La nivel de Cluj, de mult timp se simtea nevoia unui astfel de studiu . Este foarte interesant sa vezi cum a evoluat marketingul din Cluj-Napoca si sa observi cum au reusit sa se impuna brandurile in timp. Agentia Loopaa acorda o importanta deosebita partii de research in complexul proces de creare a unei strategii de marketing, iar cercetarea de fata este doar un prim pas in a descoperi realitatile economice existente, atat la nivel local, cat si national” a declarat Victor Gavronschi, Managing Director Loopaa.

Mai multe informatii privind activitatea agentiei de marketing Loopaa se pot gasi pe site-ul www.loopaa.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/loopaa-marketing-agency/s-a-aflat-auchan-altex-marty-catena-interservisan-si-omv-sunt-brandurile-de-suflet-ale-clujenilor