PROGES Romania isi relanseaza portalul de comunicare cu clientii. www.proges.ro. Tendinta accentuata in prezenta online in Romania

BUCURESTI - 25 septembrie 2007

Comunicat tip General in Arhitectura / Design

Oradea, 1 octombrie 2007 – PROGES Romania isi relanseaza portalul de comunicare online cu clientii. Noul website al companiei este mai interactiv si va avea o sectiune dedicata media. Relansarea website-ului a avut doua principale resorturi:
1.Clientii romani incep sa isi pregateasca cu frecventa crescuta asa-numitul “cos de cumparaturi” in termeni de marci alese printr-un prim studiu online al acestora.
si
2.Atentia media pentru domeniul produselor pentru decoratiuni interioare este in crestere, sustinuta deopotriva de dezvoltarea pietei pe acest domeniu si de proactivitatea jucatorilor din piata.


PROGES este prima companie de pe piata materialelor pentru amenajari interioare care a comunicat si a avut o identitate vizuala distincta.
Un al doilea pas in comunicare pe care il intareste PROGES Romania este cel online, prin dorinta companiei de a fi langa clientii sai si in afara orelor de program. Prezenta online a companiei este deja conturata inca din 2002 cand si-a deschis website-ul si, cu acesta, drumul interactiv catre clientii produselor de decoratiuni interioare, cu mult inaintea competitorilor din piata.
Incepand cu 1 octombrie 2007, compania PROGES isi implementeaza decizia de consolidare a prezentei online printr-o campanie de marketing digital, pornind de la nevoia de a comunica unui target care cauta sa fie mereu informat.
Obiectivele de a atrage mai multi potentiali cumparatori in magazine si de a-i loializa reprezinta un punct proactiv de plecare in dezvoltarea acestei campanii de marketing digital.

Pana in prezent principalele canale de comunicare ale companiei PROGES au fost cu preponderenta in afara sectorului online. Directorul de marketing al companiei, Annamaria Anton-Bako, declara: «Televiziunea, radioul, presa si publicitatea outdoor nu permit unui brand sa interactioneze cu consumatorul. In prezent, pe piata foarte dinamica si competitiva in care ne desfasuram activitatea, am decis sa implementam solutia nevoii de adresare catre un public diversificat si pretentios: abordarea mediilor digitale. Studiile recente arata ca peste sase milioane de romani sunt utilizatori de Internet si reprezinta implicit un target pentru PROGES.»

«Unul din pilonii de sustinere este notorietatea brandului. Campaniile din mediul offline de pana acum si-au dovedit eficienta, insa consumatorul roman asociaza brandul cu un singur produs din gama pusa la dispozitie de PROGES, si anume parchetul laminat. Unul din scopurile campaniei este de a prezenta imaginea de ansamblu a firmei si de a permite utilizatorului sa interactioneze printr-un simplu click cu toate produsele comercializate de aceasta», completeaza Annamaria Anton-Bako.

Un nou site www.proges.ro

Rezultatele unei analize asupra comportamentului de navigare pe vechiul website PROGES au demonstrat ca este nevoie de o noua abordare. La noul website PROGES arhitectura informatiei este schimbata pentru a permite vizitatorului libertate de miscare, iar companiei ii ofera posibilitatea de a transmite un mesaj coerent. Un design proaspat si aerisit este construit in jurul continutului. Pentru a renunta la eticheta de site-brosura, sunt propuse noi pagini interactive, a caror finalitate se doreste a fi loializarea vizitatorilor.

In primul rand, www.proges.ro raspunde nevoii de a atrage utilizatorii online, care cauta produse pentru amenajari interioare cu ajutorul motoarelor de cautare, cum este Google, de exemplu. In al doilea rand, site-ul ofera o platforma care sa simplifice procesul de luare a deciziei de cumparare. In al treilea rand, isi propune sa transforme intentia in actiune, oferind posibilitatea obtinerii unei reduceri de pret.

In cifre, site-ul inregistreaza in prezent un numar de 300 de vizite pe zi, estimandu-se o crestere a acestora de cel putin 200% in viitorul apropiat. Pentru acest tip de produse – decoratiun interioare – analiza traficului pe website-ul precedent arata un interes in crestere a publicului pentru informarea anterioara intrarii in magazin. Tendinta de schimbare in comportamentul de cumparare (de completare a procesului de informare, mai precis) este similara cu cea care se remarca pe alte piete, cum sunt piata imobiliara, piata auto, piata produselor de intretinere corporala etc. PROGES isi doreste sa fie proactiv pe o piata in care consumatorul este din ce in ce mai informat si mai eficient cu timpul sau.

In urmatoarea perioada, campania de marketing digital pregatita de PROGES cu agentia Jump Eye va fi sustinuta de strategia de comunicare din mediul offline, asigurandu-se astfel coerenta brandului in cele doua medii.

Despre MACSYSNET

PROGES este una din principalele companii din Romania in domeniul produselor pentru amenajari interioare, cu o retea nationala de magazine specializate si flota proprie de distributie.
Compania si-a inceput activitatea in anul 2001, odata cu primul magazin deschis in Oradea; in 2003 PROGES era printre primele din tara care initia programul de vanzare in rate, cu avans zero si plata in 60 de rate egale. Reteaua de magazine si centre logistice PROGES s-a extins de la 8 la sfarsitul anului 2003 pana la 47 la inceputul anului 2007, iar in prezent se afla in plina expansiune.

Proges Romania, Annamaria Anton-Bako, Director Marketing: annamaria.anton@proges.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/macsysnet/proges-romania-isi-relanseaza-portalul-de-comunicare-cu-clientii-www-proges-ro-tendinta-accentuata-in-prezenta-online-in-romania