Expo Conferința RO.aliment, un plus de informație despre valoarea produsului românesc pe piață

BUCURESTI - 12 mai 2016

Comunicat tip General in Industrie, Retail, Agricultura

Ministrul Agriculturii, Achim Irimescu, reprezentanţi ai asociaţiilor de profil, inviţati de la Comisia Europeană şi de la Parlamentul European dezbat subiectele momentului din agenda industriei alimentare.

Expo Conferința RO.aliment, un plus de informație despre valoarea produsului românesc pe piață

București, 9 mai 2016 - Revista RO.aliment - expertul tău în industria alimentară, organizează în perioada 15-16 iunie 2016, la Hotel Sport din Poiana Brașov, EXPO CONFERINȚA “PRODUSUL ROMÂNESC și valoarea lui pe PIAȚĂ”.

Timp de două zile, peste 200 de specialiști, aproximativ 100 de companii din industria de profil și reprezentanții asociațiilor și organizațiilor din industria alimentară, vor iniția un dialog deschis despre politici alimentare, despre plusurile și minusurile Legii 321, dar și despre eficientizarea și optimizarea lanțului scurt producător – procesator – retailer.

Prima ediție a EXPO CONFERINȚEI “Produsul românesc și valoarea lui pe piață” va reprezenta un bun prilej prin care reprezentanții autoritatilor, producători, procesatori, furnizori de tehnologii și servicii, vor putea discuta pe tema problemelor actuale care aduc efervescență și framântări la nivel de industrie „ Cum definim şi promovăm produsul românesc”, „Contextul regional și mondial în care evoluează produsul românesc”, „Ultimele inovații tehnologice sau de reducere a costurilor” ori „Cadrul legislativ românesc și european care ne omoară sau ne ridică afacerile” sunt doar câteva din punctele importante ale agendei evenimentului. “În zilele noastre, sectorul alimentar românesc este într-o rapidă creștere stimulată și de schimbările frecvente în comportamentul de consum al românilor. Ideea acestei conferințe este de a pune în contact direct leaderii industriei alimentare cu oficialitățile. Va fi un prilej de expunere a tuturor problemelor, opiniilor sau viziunilor companiilor din industrie. Participanții vor avea posibilitatea de a afla tot ce este nou în domeniu, fie că vobim de tehnologii, servicii, cercetare sau tendințe de piață. Avem încredere în potențialul produsului românesc, si de aceea ne dorim ca cei prezenți la conferință să fie cât mai bine informați, iar afacerile lor să facă față cât mai bine provocărilor și să profite din plin de oportunitățile ivite”, declară Claudia Bocean, publisher ro.Aliment, inițiatorul și organizatorul conferinței.

Pe lista de invitați ai conferinței se vor afla reprezentanţi ai asociaţiilor de profil, autorităţi, top-manageri ai companiilor românesti sau straine care activează pe piețele autohtone de profil, inviţati de la Comisia Europeană şi de la Parlamentul European, reprezentanţi ai ambasadelor şi ai companiilor străine interesate de piaţa românească, reprezentanţi ai asociaţiilor de profil din Europa, cadre universitare.

În prima parte a zilelor de conferință, vor avea loc două ședințe plenare pe teme precum “Cum definim si promovam produsul românesc?”, “Producem în România, dar mâncăm din România?”, la care vor avea intevenții invitați speciali ca Laurențiu Rebega membru Parlamentul European, Ministrul Agriculturii, Achim Irimescu și Sorin Chelmu, Secretar de Stat al Guvernului, precum și reprezentații asociațiilor din industria alimentară și retail. A doua parte a primei zile va fi dedicată workshop-urilor tematice desfășurate în paralel, în care pe lângă prezentări de produse și servicii, invitații și vorbitorii vor genera discuții interactive din fiecare sector legume-fructe-băuturi, lapte, carne-pește-ouă, dulciuri-panificație. Evenimentul va fi completat firesc cu o zonă de standuri, acolo unde vor putea fi expuse și degustate produse românești

Punctul de atracție al conferinței va fi secțiunea Business Academy, sesiune ce are loc în a doua zi de conferință, unde participanții vor asista la prezentări despre ultimele cercetări şi inovaţii din domeniu şi vor putea afla despre secretele construirii unei echipe solide, modele de management, marketing, gândire creativă, leadership, studii de piaţă, etică alimentară, cercetare şi multe altele. Vor susţine prezentări invitați de referinţă: profesori doctori universitari, experţi în management, specialişti din industria alimentară, specialişti în coaching, experţi în etică alimentară, top manageri ai companiilor din industria alimentară, invitaţi externi.

Într-un cadru prietenos, la EXPO CONFERINȚA “PRODUSUL ROMÂNESC și valoarea lui pe PIAȚĂ” participanții îşi vor putea expune liber opiniile și propunerile factorilor de decizie. Pentru că avem încredere în potențialul produsului românesc, pentru că ne dorim să fim cât mai bine informați, pentru ca afacerile să facă față cât mai bine provocărilor și companiile să profite din plin de oportunitățile ivite, am creat conferința „PRODUSUL ROMÂNESC și valoarea lui pe PIAȚĂ”

Parteneri oficiali: Ministerul Agriculturii, Romalimenta, Federația Națională PRO AGRO, Centrul de Formare Profesională a Asociației Națională a Industriile din Morărit și Panificație din România, Asociația Marilor Rețele Comerciale din România, Organizația Națională Interprofesională PRODCOM LEGUME FRUCTE, Asociația Patronală Română din Industria Laptelui (APRIL), Patronatul Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Confederația Asociațiilor Țărănești din România, RO-FISH.

Parteneri Gold: Kuk Romania, Zimbria.

Parteneri: Dulceața lui Răzvan, Sergiana Poiana Mărului, Moldovan Carmangeria Sârnicoară, Sonimpex Topoloveni, AnaPan.

Despre MAD Pixel Media

Revista de specialitate ro.Aliment dedicată factorilor de decizie şi a personalului tehnic din fabricile de procesare lapte, carne, legume-fructe, dulciuri, panificatie. Publicatia are ca focus informarea corecta, actuala, nepartinitoare si isi propune o abordare profesionista, dorind ca in cel mai scurt timp sa devina unul dintre reperele oneste aleacestui segment. Continutul revistei este adaptat permanent nevoilor cititorilor, incluzand stiri, inovatii, tendinte, cercetare, reportaje despre tehnologiile si solutiile dedicate sectorului de profil, interviuri si prezentari ale unor afaceri de succes, noutati despre materiile prime si echipamentele folosite in sector.
Un alt scop important al revistei este publicarea informatii tehnologice, legislative, de management şi marketing, analiza de piata, studii de piata, precum şi prezentarea de soluţii practice pentru activitatea specialiştilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mad-pixel-media-srl/expo-conferinta-ro-aliment-un-plus-de-informatie-despre-valoarea-produsului-romanesc-pe-piata