Magister Software a testat satisfactia clientilor sai cu ajutorul TNS Prognostics si Microsoft

BUCURESTI - 4 mai 2006

Comunicat tip General in IT&C

In calitate de Partener Certificat Microsoft, firma Magister Software a optat pentru programul Indicele de Satisfactie al Clientului (Customer Satisfaction Index), editia din aprilie 2006, finalizand cu rezultate foarte bune sondajul cu clientii sai...

Satisfactia clientului este foarte importanta pentru orice companie deoarece ofera o garantie de referinte pozitive si duce la o pozitie mai buna pe piata prin definirea calitatii brand-ului.
Magister Software a testat recent gradul de satisfactie al clientilor sai printr-un sondaj, care a relevat perceptia reala a clientului asupra produselor si serviciilor de care beneficiaza, a dezvaluit atuu-rile si dezavantajele sistemului de vanzari existent. Pe baza raspunsurilor s-au acumulat idei noi in vederea imbunatatirii serviciilor oferite.
In calitate de Partener Certificat Microsoft, firma Magister Software a optat pentru programul Indicele de Satisfactie al Clientului (Customer Satisfaction Index), editia din aprilie 2006.
Indicele de satisfactie al clientului este un privilegiu acordat de Microsoft Partner Program si ofera partenerilor de solutii Microsoft de la nivelele Certified Partner si Gold Certified Partner, accesul la serviciile TNS Prognostics (o companie independenta care se ocupa de studii de piata), pentru masurarea satisfactiei clientilor fata de serviciile si solutiile partenerilor.
Magister Software este prima companie din Romania care a luat parte la acest program. Survey-ul, derulat pe un esantion de 130 de persoane de decizie din cadrul firmelor care au implementat solutia integrata pentru magazine si supermarket-uri SmartCash Shop, a obtinut un feedback foarte bun, cu o rata de participare de 46% (media de participare la sondajele online fiind de cca. 30%).
Sondajul s-a desfasurat in perioada 4 - 20 aprilie 2006 iar rezultatele arata ca Magister Software are un portofoliu de clienti loiali in toata tara. Acest studiu de piata a dus la definirea unor parametri de control al satisfactiei clientilor. Totul s-a conturat intr-un scor NSAT (satisfactia neta) de 160 puncte. Standardul de masurare al satisfactiei clientului se bazeaza pe o serie de criterii foarte rigide. Conform rezultatelor, din totalul clientilor care au participat la survey, 63% sunt foarte satisfacuti, 35% sunt satisfacuti, iar numarul clientilor nesatisfacuti este sub 4%. Aceste cifre indica succesul activitatii firmei Magister Software, care va depune si in continuare eforturi pentru a pastra imaginea favorabila a brand-ului sau, sistemul SmartCash.
Rezultatele furnizate de TNS Prognostics au oferit informatia necesara pentru a lua masuri de imbunatatire a calitatii serviciilor si produselor Magister Software luand in consideratie orice comentariu sau apreciere din partea reprezentantilor firmelor participante la survey.
Magister Software multumeste tuturor clientilor sai pentru participare activa la acest studiu de piata, precum si companiei Microsoft pentru oportunitatea oferita. Aceste rezultate vor fi valorificate printr-o abordare de piata mai apropiata de client.
Pentru Magister Software scopul acestui survey a fost de a afla care e este gradul de satisfactie al clientilor firmei, felul in care ei percep si accepta solutiile si serviciile oferite.
Ca urmare a recunoasterii valorilor sale, politica de piata a firmei Magister Software isi propune pe viitor atingerea unor obiective si mai inalte ce includ: o gama mai diversificata de produse, consolidarea unui sistem de asistenta tehnica profesional si servicii peste asteptarile clientului. Filozofia Magister Software se bazeaza pe principiul: un client multumit are incredere in companie si in consecinta poate deveni un mesager al brand-ului pe care il cumpara.
Pentru companie, satisfactia si increderea clientului sunt factori de stabilitate pe termen lung. La acest nivel se poate ajunge folosind ca suport un marketing permisiv, constientizand nevoile si consideratiile clientului, venind in intampinarea asteptarilor lui, in conditiile actuale ale pietei.
Rezultatele acestui sondaj subliniaza pozitia de lider a firmei Magister Software pe segmentul solutiilor pentru magazine mici si medii din Romania, consolidand aceasta pozitie pe piata datorita flexibilitatii si usurintei in exploatare a sistemului SmartCash Shop.

Despre Magister Software

Cu o medie de peste 23 de instalari pe luna, Magister Software este la ora actuala lider de piata pentru sectorul solutiilor software comerciale. Platforma integrata pentru magazine si supermarket-uri SmartCash Shop reprezinta un succes de piata si o garantie a satisfactiei ridicate a clientilor nostri. Pentru mai multe informatii despre Magister Software si produsele sale, accesati www.magister.ro.
Stela Stratan
Web marketing
info@magister.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/magister-software/magister-software-a-testat-satisfactia-clientilor-sai-cu-ajutorul-tns-prognostics-si-microsoft