Primul call center national retail isi demonstreaza profesionalismul

BUCURESTI - 6 iulie 2010

Comunicat tip General in IT&C

Magister Software, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii si servicii complete pentru retail din Romania, si-a indeplinit cu succes misiunea de a fi alaturi de clientii sai in perioada dificila de trecere la noua cota de TVA prin capacitatea sporită a call-centerului sau in perioada 30 iunie – 2 iulie 2010...

Primul call center national retail isi demonstreaza profesionalismul

Magister Software, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii si servicii complete pentru retail din Romania, si-a indeplinit cu succes misiunea de a fi alaturi de clientii sai in perioada dificila de trecere la noua cota de TVA prin capacitatea sporită a call-centerului sau in perioada 30 iunie – 2 iulie 2010.
Datorita unei organizari foarte bune in ultimele zile peste 1500 de reprezentanti ai magazinelor din tara au putut sa ia legatura cu angajatii Magister Software la orice ora fiind ghidati si sprijiniti in aplicarea procedurilor de modificare a cotei.
De exemplu in ziua de 30 iunie in intervalul orar 08:00 – 23:00 au fost inregistrate 905 de apeluri cu o durata medie de aproximativ 3 minute fiecare. In ziua de 1 iulie intre orele 00:00 si 21:00 au fost inregistrate 783 apeluri cu o durata medie de aproape 3 minute fiecare.
Asistenta helpdesk acordata prin telefon, email, internet sau direct la sediul Magister Software a fost asigurata de catre o echipa de 8 persoane. Desi volumul de trafic inregistrat in ultimele zile a fost exorbitant dar suportul acordat de call center-ul Magister Software s-a ridicat la nivelul asteptarilor clientilor. Multumita programului prelungit si profesionalismului echipei de asistenta toate sesizarile din aceasta perioada au fost rezolvate in timp record. Astfel, la ora actuala toate magazinele care folosesc sistemul SmartCash RMS au cota de TVA actualizata si functioneaza in parametri normali.
Magister Software multumeste tuturor clientilor pentru aprecieri si partenerilor sai din tara pentru colaborare. Ne permitem la final sa citam din mesajul unuia dintre clienti:
„Felicitari pentru modul cum v-ati organizat in vederea sprijinirii utilizatorilor programelor software realizate si comercializate de dvs. Ne-ati fost de un real folos, ma bucur sa constat ca sunt sustinut in adaptarea la modificarile survenite fara voia noastra in desfasurarea activitatii de zi cu zi. Toata stima pentru eforturile dvs.” Andra’s Impex, Bogdan Gheorghian.

Despre Magister Software

La ora actuala peste 3000 de magazine din intreaga tara folosesc solutiile furnizate de Magister Software. Compania este unul dintre cei mai importanti furnizori de sisteme complete integrate pentru sectorul retail avand si o gama larga de servicii, printre care un call center national si asistenta tehnica prin helpdesk. Pentru detalii accesati www.magister.ro.
031.805.60.69/031.805.60.70
marketing@magister.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/magister-software/primul-call-center-national-retail-isi-demonstreaza-profesionalismul