Curs de publicitate online cu Doru Panaitescu, specializat pentru FMCG

BUCURESTI - 6 decembrie 2011

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Media / Publicitate, Retail, Internet

Urmatoarea editie a cursului de publicitate online organizat de Marketeer.ro si sustinut de Doru Panaitescu este dedicata managerilor de produs sau marketing din sectorul FMCG si va avea loc in 14-15 decembrie.

Sesiunea intensiva, de doua zile, va cuprinde module elementare pentru stabilirea strategiilor de comunicare online, precum si studii de caz din domeniul FMCG.

Doru Panaitescu

Doru Panaitescu

 e bine sa stii cum poti obtine rezultate mai bune pentru brandul tau cu acelasi buget, sau in ce este mai bine sa investesti un buget limitat  

Doru Panaitescu

Cursul din 14-15 decembrie se va desfasura la sediul Reinvent Consulting din Splaiul Independentei nr. 273. Sesiunea se adreseaza managerilor de marketing, managerilor de produs sau altor decidenti  implicati in procesul de alocare a bugetelor de marketing din domeniul FMCG.

Lunile decembrie si ianuarie sunt poate cele mai grele pentru managerii de marketing sau de produs, pentru ca acum isi construiesc bugetele pentru anul urmator. Cred ca este momentul ideal pentru acestia sa participe la cursul de publicitate online, pentru ca invata rapid sa ia decizii in privinta modului in care isi vor gestiona bugetele de online: e bine sa stii cum poti obtine rezultate mai bune pentru brandul tau cu acelasi buget, sau in ce este mai bine sa investesti un buget limitat” declara Doru Panaitescu, Consultant Independent si Trainer.

Cursul va cuprinde aspecte practice despre publicitatea online in domeniul FMCG:

    -tematica abordata gradual, de la concepte de baza catre tehnici inovative in publicitatea online
    -studii de caz actuale specifice zonei FMCG
    -modele, bune practici si „asa nu”-uri din publicitatea online pentru FMCG din Romania si international
    -principii folosite pentru luarea deciziilor in publicitatea online actuala
    -tips and tricks – lucruri care “nu se spun” despre piata romaneasca de publicitate
    -acces la o lista lunga de recomandari si furnizori/parteneri pentru o optimizare superioara a pozitiei actuale pe piata de publicitate online

Pentru specialistii din domeniul FMCG, cursul va avea un pret special de 299 euro plus TVA/persoana (reducere de 25 %, de la 395 euro + TVA) pentru ambele zile de curs si include masa de pranz a participantilor, suportul de curs, diploma personalizata, testare individuala pre si post curs.

Numarul locurilor este limitat (12 locuri pentru o mai buna interactiune cu clientii), iar cursul va fi reluat in luna ianuarie 2011.

Inscrierile se fac pe www.marketeer.ro/inscrieri/.  

Detalii suplimentare:

Doru Panaitescu

doru@marketeer.ro

+40722 – 217766

+40747 – 217766

http://www.marketeer.ro 

Despre Marketeer

Marketeer.net este o companie de consultanta in marketing online si digital, specializata in activitati de consultanta si training (cursuri) de publicitate online si digitala.

Despre Doru Panaitescu
Doru Panaitescu a devenit consultant independent după o carieră de peste zece ani în marketing şi media alături de companii importante, ca Initiative Media, Arbo Media, Astral etc. În ultimii ani, clienţi ca Hotnews, Sanoma Hearst, Gazeta Sporturilor, Inform Media, Realitatea Catavencu, Splendid Media, Pagini Aurii sau Cogep au beneficiat de cursurile de publicitate online susţinute de acesta.