Fotogenica 2009 s-a incheiat cu mare succes

BUCURESTI - 17 iunie 2009

Comunicat tip General in ONG

Prima editie a Fotogenica, primul si cel mai important eveniment dedicat artei fotografice a reunit peste 80 de pasionati de fotografie, pe parcursul celor 3 zile de desfasurare. Evenimetul a avut loc in Bran, in perioada 12-14 iunie si a fost organizat de Digital Photo Impact, in parteneriat cu Marketing Solutions & Strategies. Sponsorii evenimentului au fost Epson, Skin Media, Simus/Photo Set up, Foto Hobby, f64, Adobe, Apple, Imatech, Ame Design.

In prima zi a evenimentului specialistii au dezbatut cele mai recente tendinte din domeniul fotografic.
Dinu Lazar a prezentat caracteristicile si avantajele aparatului foto Nikon D5000.
Stefan Toth a vorbit despre Asociatia Artistilor Fotografi din Romania si a prezentat web site-ul asociatiei.
Organizatorii au anuntat castigatorul concursului de arta fotografica Pasiune – Ionel Onofras si i-au inmanat premiile (aparat foto Nikon D60 si o geanta Kata).Totodata, au dat startul concursului Fotogenica care s-a desfasurat pe perioada evenimentului cu imagini surprinse doar in cadrul Fotogenica.

In cea de-a doua zi, lectorii Aurel Varlan, Cristian Crisbasan, Dinu Lazar, Francisc Vaida, Mihai Moiceanu, Mircea Savu, Ozolin Dusa au sustinut seminariile in care au vorbit despre Fotojurnalism de nunta, Nud in lumina naturala, Glamour & Nud, Managemetul unui studio foto, Peisajul montan, Fotografia de produs, Cum sa „citim” o fotografie.
Mihai Musceleanu de la Imatech a lansat oficial in Romania modelul Phase One P40+ senzor dual Camera System si a prezentat modelul Phase One P65+.

Ultima zi a evenimentului a fost dedicata conferintelor: Digigraphie by Epson, Color Management si Managementul de culoare si tehnologia fotografica de imprimare.
In incheiere, s-au anuntat castigatorii concursului Fotogenica si organizatorii le-au acordat premiile astfel:
1. Miron Podgoreanu - - Photoflex Portrait Kit Duo – Oferit de Simus Trading / Photo Set-up
2. Deszo Laszlo - Camera foto Olympus Mju 780 oferit de Foto Hobby Shop
3. Catalin Savulescu - Software Adobe Photoshop Lightroom 2 - Oferit de Adobe Systems Romania
4. Radu Aneculesei -Kata DPS Rucsac foto 465 – Oferit de Simus Trading / Photo Set-up
5. Florian Marin - Rucsac Icebreaker oferit de Foto Hobby Shop
6. Marcel Eremia - Kit 3 filtre Hoya oferit de Foto Hobby Shop
Mai multe detalii despre eveniment puteti afla accesand: http://fotogenica.ro

Despre MARKETING SOLUTIONS&STRATEGIES SRL

Marketing Solutions & Strategies (Marketing SoS) a fost infiintata in anul 2003 si are ca obiectiv organizarea evenimentelor intr-un stil inedit, original, memorabil.
DPI este initiatorul workshop-urilor in domeniul fotografic in Romania. Pana in prezent a organizat 20 de astfel de workshop-uri cu lectori romani si straini.
Madalina Mocanu - 0722 225 279

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/marketing-solutionsstrategies-srl/fotogenica-2009-s-a-incheiat-cu-mare-succes