Curs deschis GUERRILLA MARKETING AND SALES PSYCHOLOGY – neconventional, consistent, eficace

BUCURESTI - 12 mai 2008

Comunicat tip General in Afaceri

MarketMinds, singura companie acreditata de Guerrillla Marketing International pentru a desfasura activitati de training si consultanta in Romania organizeaza, pe data de 20 mai 2008, un nou curs de marketing si vanzari. El este structurat in doua parti.

1. GUERRILLA MARKETING – ESENTIALUL PENTRU OAMENII DE VANZARI

Aceasta prima parte prezinta in detaliu un pachet de strategii neconventionale de promovare si vanzari, alese special din lista clasica a celor 200 de arme de Guerrilla Marketing propuse de Jay Levinson, parintele conceptului. Suplimentar, cursantii vor deveni familiari cu un sistem integrat de punere in practica, menit sa masoare in permanenta eficienta fiecarei arme si sa adapteze strategia de ansamblu in consecinta.

2. GUERRILLA SALES PSYCHOLOGY

Modulul trateaza cele mai recente metode, tehnici si strategii dezvoltate de trainerii Guerrilla Marketing pentru a controla procesul de luare a deciziei de catre potentialii clienti. Sunt descrise formule menite sa influenteze oamenii la nivel biologic prin accesarea acelor parti ale creierului care sunt responsabile in acest proces. Cursantii vor fi introdusi in metode care vor accelera procesul decizional, de cele mai multe ori fara ca subiectul sa fie constient de acest lucru. Sunt pastrate, insa, toate bornele etice, accesul catre mintea consumatorului avand ca scop principal educarea sa catre luarea unei decizii informate si oneste, dar favorabile scopului declarat: vanzarea.

Teoria este completata cu exercitii care ilustreaza aceste metode si deschid calea catre punerea lor in practica.

Cursul se adreseaza atat antreprenorilor cat si profesionistilor in marketing si vanzari dornici sa cunoasca si sa stapaneasca o alternativa eficienta la marketing-ul clasic.

Este un plus pentru toti cei care lanseaza, dezvolta si vand un serviciu sau un produs, in lupta lor pentru castigarea unui segment de piata.

Cursul se va desfasura in Bucuresti, la Hotel Class, pe data de 20 mai 2008, intre orele 09:00 si 18:00.

Cost: 195 Euro + TVA / persoana

Catering: 2 coffee breaks + lunch

Numar maxim de participanti: 10

Despre Marketminds Co.

TRAINERI:

Alexandru Israil - Guerrilla Marketing Master Trainer

Are peste 11 ani de experienta in marketing, advertising, PR si sales, lucrand, in calitate de Account Manager si Director de agentie de publicitate, pentru marci importante de la Compaq, IBM, Bosch, Siemens sau Microsoft si pana la Xerox, Indesit sau Ariston.

Este certificat Master Trainer in Guerrilla Marketing, competenta castigata prin pregatire personala cu Jay Levinson, parintele conceptului Guerrilla Marketing. Detine singura licenta de acest fel in Europa.

Ciprian Stavar - Guerrilla Marketing Online Trainer

Are peste 10 ani de experienta in marketingul online si e unul din pionierii publicitatii online din Romania. De numele lui se leaga primul adserver performant dezvoltat la Softure, dar si primele campanii online pentru branduri ca Citreon, Peugeot, DHL, Axe. Activitatea din agentii (Mindshare Media - Ogilvy Group; new/media - thegroup) este dublata cu experienta ca publisher online in cadrul Vodanet si WorldBynet.

Detalii la:
MarketMinds Co
+40-(0)21/319 89 80
+40-(0)788/33 26 27
+40-(0)21/266 63 66
office@gmarketing.ro
www.gmarketing.ro
office@gmarketing.ro