Drayton Bird, autorul ‘bibliei marketing-ului direct’, in premiera in Romania la RoDirect 2007

BUCURESTI - 29 martie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

La conferinta RoDirect 2007, care va avea loc pe 19 si 20 aprilie la Crowne Plaza, Bucuresti, participantii vor avea sansa sa ii intalneasca pe unii dintre cei mai bine cotati speakeri de marketing direct din lume.

Drayton Bird, autorul ‘bibliei marketing-ului direct’, in premiera in Romania la RoDirect 2007

Printre acestia se va numara Drayton Bird, in premiera in tara noastra la conferinta RoDirect2007. Avand peste 40 de ani de experienta in marketing direct si publicitate, cartea scrisa de el, “Commonsense Direct Marketing”, a devenit o lucrare de referinta in marketing-ul direct, fiind chiar numita un “mini-institut decizional”. Drayton Bird a tinut prezentari in fata publicului in peste 40 de tari. Chartered Institute of Marketing il numara printre cele 50 de mari nume care au ajutat la formarea marketing-ului din ziua de astazi, alaturi de Philip Kotler, Tom Peters sau Theodore Levitt.

La RoDirect2007, Drayton Bird va divulga participantilor ce functioneaza, ce nu functioneaza in marketing-ul direct si de ce. Va arata ca si cel mai creativ mailing poate sa dea gres daca este trimis catre persoanele nepotrivite, in timp ce o scrisoare necreativa poate uneori sa dea rezultate daca este trimisa catre o lista adecvata. Nu exista o persoana mai potrivita decat Drayton Bird de la care sa afli care este drumul catre succes in DM. Discursul sau “The Good, the Bad, and the Ugly” va va convinge de acest lucru.

Pe langa Drayton Bird, la RoDirect 2007 participantii vor avea ocazia sa ii asculte si sa interactioneze si cu alti specialisti internationali de renume. Alfred Koblinger, Alastair Tempest, Heinz Fisher, Otfried Fritsch, Peter Muir, Jack Saffell si Botond Szebeny se vor alatura vorbitorilor romani – Monica Stroilescu, Ioan Coaca, Serban Goran, Mihai Petroff si Marian Seitan pentru a impartasi publicului din experienta lor in domeniul marketing-ului direct.

Informatii complete despre acesti vorbitori, temele pe care le vor dezbate si ultimele noutati legate de conferinta se pot gasi pe www.rodirect.ro. Inscrierile se pot face online pe site-ul evenimentului, prin e-mail la adresa rodirect@maximize.ro, sau telefonic la 021-300.39.35.

Despre Maximize Communications

Sponsorii principali Touch Communication, Vodafone Romania, Xerox Romania, Reader’s Digest Romania, Open Public Services, Hit Mail si Mailers va invita la evenimentul din 19 si 20 aprilie la Crowne Plaza, Bucuresti. Alaturi de acestia, Mercury Promotions, Magyar Posta, Proximity Bucharest si Media Objects sunt sponsori ai conferintei RoDirect2007. Partenerii media ai evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin, Media & Advertising, Mediafax, Internetcorp si Comunicate de presa.ro iar Xpress Printing este partener organizator, asigurand productia materialelor tiparite.
Contact

Ioana Teodorescu, Maximize Communications
ioana.teodorescu@maximize.ro
0748.880.987

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/maximize-communications1/drayton-bird-autorul-bibliei-marketing-ului-direct-in-premiera-in-romania-la-rodirect-2007