In vara asta Bosch Electrocasnice si Maximize Communications au spalat vasele gratis pentru tine!

BUCURESTI - 11 iulie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

În perioada 28 aprilie - 30 iunie 2006 Maximize Communications a creat şi implementat o campanie desfăşurată în coop de către Bosch Electocasnice şi Reckitt Benckiser.

In vara asta Bosch Electrocasnice si Maximize Communications au spalat vasele gratis pentru tine!

Bosch, liderul european în maşini de spălat vase a adus în premieră pe piaţa românească de maşini de spălat vase sistemul Money Back Guarantee. În perioada campaniei oricine a achiziţionat cu plata integrală o maşină de spălat vase Bosch, a avut posibilitatea de a o returna în termen de 30 de zile de la data achiziţiei, primind banii înapoi dacă nu se declara pe deplin mulţumit. Până în acest moment nici un consumator nu a solicitat rambursarea. Irenne Wagner, Product Manager Bosch Electocasnice, declară: “Acest fapt confirmă că maşinile de spălat vase Bosch au o calitate deosebită, o performanţă superioară şi că din ce în ce mai mult consumatorul român conştientizează nevoia pentru electrocasnice performante care să îi uşureze viaţa.”
În anul 2006 concernul Bosch Electrocasnice sărbătoreşte maşina de spălat vase cu numărul 40.000.000 şi prin promoţia “Luna asta Bosch spală vasele gratis pentru tine!” a dorit să sărbătorească această performanţă împreună cu consumatorul român, oferindu-i garanţia unor produse de calitate superioară.
Un avantaj în plus pentru consumator a fost oferirea gratuită, de către Reckitt Benckiser, la cumpărarea oricărei maşini de spălat vase a unui sistem Calgonit Starter Pack, ce conţine trei produse Calgonit: sare de dedurizare, soluţie de clătire şi detergent.
Campania a avut o componentă ATL ce a constant într-o serie de inserturi în publicaţiile Good Food şi Domus (numărul din luna mai) şi un spot radio difiuzat pe postul ProFM şi o serie de POSMs, şi o componentă BTL – o campanie de demonstraţii în magazine, care s-a desfăşurat timp de 7 săptămâni în 16 locaţii din Bucureşti, magazine din reţelele Domo, Media Galaxy, Flanco, Cora, Carrefour şi Selgros. În cadrul demonstraţiilor consumatorii au avut ocazia să intre în contact cu tehnologia Bosch, prin prezenţa maşinii de spălat demo, care a putut fi testată in-store.

Despre Maximize Communications

Echipa Maximize Communications care a „spălat vasele” împreună cu Bosch este compusă din Elena Scutaru, Account Director, Atena Iosup, Account Executive, Irina Stoleru, Creative Director, Otilia Coman, Senior Copywriter şi Alexandru Ghinea, Events&Promotions Coordinator, iar din partea clientului Bosch Electrocasnice proiectul a fost coordonat de Irenne Wagner, Product Manager.

Persoana de contact:
Ioana Teodorescu
Maximize Communications
300.39.30
ioana.teodorescu@maximize.ro