La RoDirect 2006, in premiera in Romania, secretele copywriting-ului pentru marketing direct si o privire asupra realitatilor acestui domeniu in Europa Centrala si de Sud Est

BUCURESTI - 23 mai 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Pe 1 şi 2 iunie 2006, la Crowne Plaza, oamenii care ştiu cele mai multe despre marketingul direct vor vorbi despre experienţa lor şi despre noile direcţii de dezvoltare a domeniului.

La RoDirect 2006, in premiera in Romania, secretele copywriting-ului pentru marketing direct si o privire asupra realitatilor acestui domeniu in Europa Centrala si de Sud Est

Copywriting eficient, creativitate în marketingul direct, strategii de Direct Marketing sau dezvoltarea acestui sector în Europa Centrală şi de Sud-Est sunt doar cateva dintre subiectele ce se vor aduce în discuţie.

“Copywriting-ul pentru marketing-ul direct este o disciplină foarte profesionistă. Mulţi oameni cred că ei pot scrie. Doar câţiva pot. Toţi folosesc cuvinte. Dar copywriterul profesionist ştie cum să le folosească pe cele potrivite ca să atragă atenţia şi să vândă”.

Învăţaţi câteva dintre secretele, sfaturile şi tehnicile unui copywriting de efect de la una dintre cele mai populare şi respectate personalităţi ale marketing-ului direct internaţional. În aceste sesiuni de prezentări Andy Owen va aduce în atenţia publicului multe exemple de copy bun sau rău din toată lumea. În prezentarea 'Secretele Copywriting-ului care vinde'.

Dezvoltarea marketingului direct în Europa Centrală şi de Sud Est pune încă probleme serioase oamenilor de afaceri români care vor sî îşi dezvolte eficient companiile. Ceea ce se întâmplă în Europa vestică cu ajutorul Direct Marketing-ului influenţează foarte mult şi perspectivele centrale şi sud-estice, implicit pe cele româneşti. Cum ar trebui privintă influenţa europeană occidentală, cum ar trebui ţintit rezultatul eficient al unei afaceri ne spune Lubos Beniak, Reader’s Digest Managing Director pentru Europa Centrală.

Sponsorii principali ai evenimentului sunt Hit Mail, Linea Directa Communications, Mailers, Open Public Services, Reader's Digest şi Xerox România care vor susţine direct evenimentul şi vor oferi participanţilor soluţii specializate pentru piaţa de marketing direct din România. Pe lângă aceştia, sponsori ai evenimentului mai sunt Bosch Electrocasnice, Unilever, Austrian Post şi Leo Burnett România.

Despre Maximize Communications


Înscrieri:
Eliza Pisica, 300.39.35, rodirect2006@maximize.ro
www.rodirect.ro

Ioana Teodorescu, Maximize Communications
300.39.30
ioana.teodorescu@maximize.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/maximize-communications1/la-rodirect-2006-in-premiera-in-romania-secretele-copywriting-ului-pentru-marketing-direct-si-o-privire-asupra-realitatilor-acestui-domeniu-in-europa-centrala-si-de-sud-est