Ultima zi de inscrieri la RoDirect 2007 - Conferinta Internationala de Marketing Direct

BUCURESTI - 18 aprilie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Mai sunt doar câteva ore de înscrieri la Conferinţa Internaţională de Marketing Direct, ce va avea loc pe 19 si 20 aprilie, la Crowne Plaza Bucureşti. Pentru al doilea an consecutiv, specialişti internaţionali în comunicare personalizată se reunesc la Bucureşti pentru a dezbate ce este nou şi ce are succes în domeniul marketing-ului direct, la invitaţia ARMAD - Asociaţia Română de Marketing Direct.

Ultima zi de inscrieri la RoDirect 2007 - Conferinta Internationala de Marketing Direct

'A doua ediţie a Conferinţei Internaţionale de Marketing Direct se anunţă a fi un succes. De ce spun asta? Din mai multe motive. Integrarea europeană a adus şi va continua să aducă un plus de competitivitate şi de concurenţă atât pe piaţa de fulfillment, cât şi în rândul agenţiilor. La RoDirect 2007 vor fi prezenţi reprezentanţi ai acestora, precum şi preşedintele FEDMA, dl. Alastair Tempest şi dl. Heinz Fischer, preşedintele onorific al DDV Direktmarketing. RoDirect 2007 va demonstra că industria românească de marketing direct este una profesionistă, capabilă de a face faţă cu mare succes oricăror proiecte sau campanii şi este extrem de competentă şi credibilă. Mailers, HitMail şi Open Public Services sunt deja nume cunoscute pe piaţă şi vor avea intervenţii pe parcursul conferinţei” declară Şerban Goran, preşedintele ARMAD.

Conferinţa va aduce în faţa publicului din România teme diverse, care acoperă un spectru larg al industriei de comunicare directă. Un alt motiv pentru care conferinţa RoDirect 2007 va fi un eveniment ce nu trebuie ratat de oamenii de marketing este, în opinia lui Şerban Goran “integrarea marketing-ului direct în comunicare. Este ceea ce determină succesul sau insuccesul oricărei campanii de marketing a secolului 21. Domnii Koblinger şi Fritsch ne vor prezenta principii şi metode de a realiza campanii integrate cu alte medii sau canale de comunicare.”

“Un alt argument este prezenţa dlui Drayton Bird, o legendă vie a marketing-ului direct, un personaj charismatic şi plin de înţelepciune care va avea o prezentare extrem de interesantă şi de amuzantă despre ceea ce înseamnă marketing-ul direct.” a adăugat preşedintele ARMAD.

Înscrierile se pot face online, pe site-ul evenimentului – www.rodirect.ro, telefonic la 300.39.35 sau prin e-mail: rodirect@maximize.ro, pana la orele 19.00 în cursul zilei de astăzi.

Despre Maximize Communications

Organizarea conferinţei a fost posibilă cu sprijinul sponsorilor principali Touch Communication, Vodafone Romania, Poşta Română, Xerox România, Reader’s Digest România, Open Public Services, Hit Mail şi Mailers. Alături de aceştia, Mercury Promotions, Magyar Posta, Proximity Bucharest şi Media Objects sunt sponsori ai conferinţei RoDirect 2007. Partenerii media ai evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin, Media & Advertising, Mediafax, Internetcorp şi Comunicatedepresa.ro iar Xpress Printing este partener organizator, prin asigurarea producţiei materialelor tipărite.

Contact:
Ioana Teodorescu, Maximize Communications
ioana.teodorescu@maximize.ro
0748.880.987

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/maximize-communications1/ultima-zi-de-inscrieri-la-rodirect-2007-conferinta-internationala-de-marketing-direct