McCann - premiată numai cu aur la EFFIE 2005 Palmaresul McCann WorldGroup s-a îmbogăţit cu 4 Effie-uri

BUCURESTI - 1 aprilie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

La cea de-a doua ediţie a Effie România, McCann/Creative Services a câştigat aurul la 3 categorii.

La cea de-a doua ediţie a Effie România, McCann/Creative Services a câştigat aurul la 3 categorii. La categoria produse alimentare McCann a obţinut aurul cu campania Kandia – “Ciocolată cu dragoste”. La băuturi non-alcoolice campania Dorna - “Eşti mai aproape de natură” a fost premiată tot cu un Golden Effie urmând ca la nou-introdusa categorie – promoţii – aurul să fie obţinut tot de McCann pentru campania Sprite – “Fiare pentru fiara din tine”.

Cu Sprite – “Fiare pentru fiara din tine” McCann a câştigat şi un Silver Drum la ediţia de anul trecut a Golden Drum Festival de la Portoroz.

Adrian Boţan, Creative Director McCann/Creative Services: “EFFIE este festivalul la care se premiază atât eficienţa cât şi creativitatea. Faptul că McCann s-a calificat şi apoi a obţinut 3 premii de aur confirmă încă o dată valoarea noastră ca agenţie, faptul că suntem nu numai preocupaţi de filosofia de business a clienţilor noştri dar o şi întelegem şi o transpunem în cel mai bun mod în campaniile pe care le realizăm”.

Tot cu această ocazie, agenţia Momentum, parte a McCann WorldGroup a obţinut brozul la categoria băuturi alcoolice cu campania “Comentatorii” realizată pentru Bergenbier.

Silviu Sefer, Managing Director Momentum: “Prima participare. Primul spot. Primul premiu. “Comentatorii” reprezintă un proiect usor atipic, deoarece campania conţine valori dintr-o altă zonă decât cea a imaginii mărcii, vine din zona sponsorship-ului. Interbrew avea o imagine distinctă pentru berea Bergenbier. În acelaşi timp Bergenbier avea un parteneriat solid cu Echipa Naţională de Fotbal a României. Astfel, din dorinţa de a combina în modul cel mai firesc posibil toate aceste atribute, a apărut aceasta campanie.”

În competiţia Effie Awards de anul acesta au fost înscrise peste 45 de campanii, de către 20 de agenţii.

Echipele implicate:
Campania Dorna: Adrian Boţan – Creative Director, Robert Chandler – Client Service Director, Adela Dan - Copywriter, Adriana Paşcan – Art Director, Alexandru Dumitrescu – Head of Copy, Beatrice Iftimi – Group Account Director, Cristina Ţuţu – Account Manager.

Campania Kandia: Adrian Boţan – Creative Director, Piotr Lysak – Client Service Director, Crăiţa Coman – Senior Copywriter, Janos Kurko – Art Director, Beatrice Daniş – Account Director, Demetra Gabaşevschi – Account Manager.

Campania Sprite: Radu Ţinc – Art Director, Emilian Arsenoiaiei – Senior Copywriter şi Beatrice Iftimi – Group Account Manager.

Campania Bergenbier: Silviu Sefer – Managing Director, Beatrice Cicu – Client Service Director, Cristian Vlasceanu – Creative Director, Tatiana Iordache – Account Manager şi coordonator de proiect.




Despre McCann Erickson

McCann Erickson Romania
Ana Adi
ana_adi@mccann.ro