FORME CARE INSPIRĂ de la Coca-Cola România

BUCURESTI - 15 iulie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucureşti, 11 iulie 2005. Coca-Cola România anunţă astăzi lansarea oficială a noii linii de ambalaje RGB, unice, inovatoare şi economice, pentru toate mărcile din portofoliul companiei.

Astfel, Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola vanilla, Fanta, Sprite, Schweppes, Cappy si Nestea vor avea pentru 250 ml ambalajele originale, proprii.

Cu un design modern şi stilat, noile ambalaje vor înlocui vechile sticle de 250 ml, returnabile, în decursul acestui an. Investiţia Sistemului Coca-Cola România se ridică la peste 6 milioane de Euro. De asemenea, resursele umane implicate sunt uriaşe având în vedere efortul necesar schimbării întregii flote de ambalaje.

Inovaţia şi noutatea acestui ambalaj constau atât în designul original cât şi în caracteristicile tehnice. Noile sticle sunt cu aproximativ 50% mai uşoare si ocupă mai puţin spaţiu decât vechile ambalaje.

Costin Mândrea, Marketing and KA Manager, Coca-Cola HBC: „Producerea propriu-zisă a noilor sticle necesită mai puţină energie. De asemenea, şi in procesul ulterior producerii sticlelor (spălarea, manipularea sticlei, transportul) se foloseşte mai puţină energie decât în cazul vechilor sticle. Pentru că noul ambalaj are masa mai mică, scade şi energia necesară răcirii, avantaj foarte important ţinând cont că frigiderele sunt cel mai important consumator de energie în cadrul Sistemului Coca-Cola. Mai uşor de mânuit, sticla este returnabilă, astfel încât poate fi utilizată o lungă perioadă de timp. Astfel, noile sticle au un impact mai mic asupra mediului înconjurător. Sperăm că prin aceasta linie le-am dovedit încă o dată consumatorilor români că suntem o companie responsabilă.”

Primul brand care şi-a schimbat ambalajul a fost Nestea în 2004. Anul acesta se aliniază noii linii şi brand-urile Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola vanilla, Fanta, Sprite, Schweppes si Cappy.

Fiecare brand va avea ambalajul propriu, cu un design unic şi atrăgător, care vine astfel să creeze o armonie în rândul marcilor companiei şi să confirme politica de continuă inovare a acesteia.

Campania de comunicare a noilor ambalaje este unică şi inovativă: ambalajul fiecărei mărci din portofoliul companiei a fost sursa de inspiraţie pentru un grup de tineri artişti care au creat câte o operă în stil pop culture pentru fiecare marcă. Toate creaţiile sunt utilizate în campania de comunicare – machete de presa şi panotaj exterior - în ipostaze relevante pentru descrierea profilului fiecărei mărci.

Lucrarile de arta vor face obiectul unei expozitii itinerante inedite in marile orase ale tarii: Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi si Constanta.

Despre McCann PR

Sorin Petrica, Marketing Development Manager Coca-Cola România: “Schimbarea ambalajelor de 250 ml s-a născut din dorinţa noastră de a ne menţine promisiunea faţă de consumatori: să-i surprindem, să-i provocăm si bineinţeles să-i inspirăm mereu. Noile sticle nu sunt doar un simplu ambalaj, ele reprezintă o stare. Astfel, noile ambalaje RGB reusesc să întrunească cele mai noi nevoi ale consumatorului în materie de imagine şi comoditate.”



Valentina Băicuianu, Coca-Cola România, telefon 203 25 00.


andreea_leonte@mccann.ro