„SENZATII TARI” DE LA KANDIA-EXCELENT

BUCURESTI - 5 mai 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucureşti, 26 aprilie 2003. Kandia-Excelent anunţă lansarea noii campanii de publicitate pentru batonul de ciocolată ROM.

„Cu o reţetă din 1964, batonul de ciocolată ROM este printre puţinele mărci care au supravieţuit schimbărilor istorice. Tocmai de aceea am agreat fără reţinere direcţiile îndrăzneţe propuse de echipa McCann: cele două noi spoturi publicitare, „Rocker-ul” şi „Vizita de lucru”, reuşind să aducă în prezent, cu foarte mult umor, realităţi ale anilor de început ai mărcii.

Mai mult decât atât, campania gândită pentru acest brand susţine, dacă mai era nevoie, obiectivul nostru de a fi percepuţi, nu în calitate de fabrică de ciocolată, ci în calitate de creatori de mărci de succes.”, declară Sorin Alexandrescu, Director General Kandia-Excelent.

Astfel, noua campanie susţine şi dezvoltă ideea de inovaţie în branding şi comunicare iniţiată de Kandia-Excelent în parteneriat cu McCann Worldgroup România.

Despre McCann PR

„Lansată sub sloganul „Senzaţii tari din 1964”, campania ROM se adresează atât celor care au crescut cu ciocolata ROM înainte de ’89 şi pentru care calitatea acestui produs era un etalon, cât şi celor mai tineri, pentru care trecutul este mai mult sau mai puţin estompat. Mesajul este puternic centrat pe produs, atributele produsului fiind cele care au „dictat” conceptul creativ: aceeaşi reţetă şi acelaşi gust puternic generator de senzaţii tari. Noutatea vine de la ambalaj, care e adus în timpul prezent, păstrând însă linia iniţială, cunoscută consumatorilor noştri”, spune Ioana Moga, Director de Marketing Kandia-Excelent.


Persoane de contact:
Iona Moga, Director de Marketing Kandia-Excelent, telefon: 335 45 80

Mihai Ursa, McCann PR, telefon 232 37 27

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mccann-pr/senzatii-tari-de-la-kandia-excelent