Say aduce in exclusivitate in Romania asigurarea de telefoane mobile

BUCURESTI - 4 decembrie 2008

Comunicat tip General in IT&C

Say, unul dintre principalele lanturi de retail din domeniul comunicatiilor mobile si digitale din Romania, lanseaza in exclusivitate in Romania asigurarea de telefoane mobile. Asigurarea se refera la pierderile materiale suferite de clientii Say ca urmare a producerii unei infractiuni de furt, furt calificat sau talharie, avand ca obiect material telefonul mobil achizitionat din magazinele Say. Asigurarea este emisa de catre Asiguratorul AIG Romania, prin intermediul Medins 2002 Broker de Asigurare, si poate fi incheiata exclusiv prin intermediul retelei de magazine Say. Asigurarea se poate face doar pentru telefoanele cumparate in magazinele Say, contra sumei de 84 RON/an (echivalentul a 7 RON/luna).

“Asigurarea de telefon este un serviciu nou si indraznet, oferit in exclusivitate de Say pe piata din Romania si care poate avea un mare succes avand in vedere cazurile numeroase de furturi de telefoane mobile din tara noastra (statisticile arata limpede acest lucru). Promisiunea Say la lansare a fost sa aducem mereu clientilor produse si servicii noi care le imbunatatesc si infrumuseteaza viata. Lansarea asigurarii de telefoane mobile se inscrie tocmai in misiunea noastra de a ne mula pe necesitatile clientilor si chiar de a le anticipa. Vrem sa oferim posibilitatea celor care cumpara telefoane de la Say sa-si protejeze investitia facuta si asta o pot face foarte usor prin achizitionarea asigurarii in magazinul nostru”, a declarat Valeria Grama, Director de Marketing Say.

In cazul unei daune, AIG Romania va despagubi Asiguratul, prin intermediul magazinelor Say, inlocuindu-i telefonul mobil care i-a fost furat cu acelasi tip de telefon mobil. Daca acest telefon mobil nu mai este disponibil, el poate fi inlocuit cu un alt terminal avand aceleasi performante si functionalitati ca telefonul mobil asigurat.

“In acest moment reteaua de magazine Say ofera pachete de produse si servicii unice in piata. Suntem inovativi si credem ca inovatia va fi elementul cheie care ne va diferentia. Inovatia este in centrul strategiei noastre si avem abilitatea sa aducem rapid in piata produse si servicii noi si atractive”, a mai adaugat Valeria Grama.

Despre MCS Communications - Say

Magazinele Say, detinute de compania MCS Communications, sunt specializate in comercializarea cu amanuntul a produselor, accesoriilor si serviciilor din sfera telefoniei mobile, televiziunii digitale, foto, IT si multimedia. In prezent, reteaua Say numara 90 magazine operationale avand o acoperire nationala. Toate aceste magazine sunt amplasate in locatii premium in noile centre comerciale, galerii comerciale sau mall-uri cat si pe cele mai importante artere comerciale din tara. Pentru mai multe informatii vizitati www.say-shops.ro
Valeria Grama
Marketing Manager Say
Tel.: +40 741 290 554
valeria.grama@say-shops.ro

valeria.grama@say-shops.ro