Media Factory promoveaza noul produs Vio

Iasi - 3 august 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Media Factory a finalizat procesul de packaging pentru noul produs VIO UHT al principalului jucator de pe piata de lactate din Nord Estul Romaniei.

Media Factory a sustinut intrarea acestui producator pe segmentul UHT prin crearea si dezvoltarea print&packaging-ului si prin realizarea si implementarea campaniei de pozitionare a noului produs lansat de Ilvas sub gama VIO.

La dezvoltarea designului s-au luat in calcul coordonatele necesarii pozitionarii pozitive si usor de remarcat la raft: optarea pentru un design prietenos, deschis, cald, usor de remarcat; construirea acestuia in culori calde ce creeaza atractivitate vizuala, plusand in zona memorabilitatii afective.

Campania demarata in ultima parte a lunii iulie urmareste in principal lansarea noului produs si in secundar popularizarea brandului si produselor Vio in randul familiilor romanesti. Sub sloganul: „De 3 ori pe zi mese delicioase cu lactate Vio”, campania de comunicare a fost integral dezvoltata de Media Factory, agentia grupului de firme din care face parte si compania Ilvas Vaslui: creatie, design, ATL, BTL, PR, media.

Sustinerea si popularizarea intregului brand Vio a inclus si design-ul interactiv pentru www.ilvas.ro. Media Factory a construit pentru acest site un design unic in acest moment pentru piata lactatelor si un modul de management al informatiei care ofera posibilitatea upgradarii si configurarii complete a websitului, administratorul avand un real instrument de lucru si o resursa online capabila sa ii aduca reale beneficii.

Campania este desfasurata concomitent in 6 judete: Vaslui, Iasi, Galati, Braila, Bacau, Neamt, atat in reteaua de retail cat si in magazinele de cartier. Pentru aceasta etapa, Media Factory a analizat piata si a construit strategia pe mediile online, presa scrisa, outdoor, indoor, a realizat creatia pentru elementele incluse in campanie: bannere interactive, articole, advertoriale, stiri, machete de presa, vizual tramvaie, citylight-uri, bus sheltere, parc auto, woblere de raft, standuri de degustare, afise pentru magazine, mijloace de semnalizare retele retail, media buying si media planning.

Cu un segment de consumatori mai speciali: mamele si copiii, laptele UHT este un lapte modern, produs printr-o metoda ingenioasa: laptele este expus la o temperatura de peste 130 de grade pentru o perioada de 2 pana la 4 secunde, iar apoi este adus in foarte scurt timp la temperatura camerei. Aceasta pasteurizare la temperaturi foarte ridicate, distruge microorganismele daunatoare, dar isi pastreaza in proportie de peste 90% proprietatile nutritive.
Spre deosebire de laptele fiert in casa laptele UHT nu isi modifica gustul, consistenta sau valoarea nutritiva iar intreg procesul de pasteurizare are loc intr-un mediu steril.

Media Factory este o companie romaneasca ce actioneaza in domeniile brandingului, designului interactiv si consultantei strategice in comunicare, cu centrul in Iasi. Printre clientii Media Factory se numara E.ON Moldova, Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Antibiotice Iasi, Future Group Israel - Green Park, Radio Iasi, ATOP Romania, Camera de Comert si Industrie a Romaniei, Cotidianul Iasi Plus, Grupul Racova Vaslui.
www.designyourfuture.ro