Comunicate Media Insight

Compania Media Insight a emis 9 comunicate de presa

  • Media Insight detine contul de media IKEA in Romania

    BUCURESTI - 5 martie 2007

    Media Insight a fost desemnata castigatoarea contului de media al companiei suedeze IKEA in Romania, in urma unei licitatii care a avut loc in luna mai a anului trecut.    comunicatul de presa

  • Media Insight este alaturi de Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap

    BUCURESTI - 11 decembrie 2006

    Media Insight a fost desemnata pentru a gestiona contul de media al Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap. Media Insight va oferi servicii media de cumparare, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media.

        comunicatul de presa

  • La Media Insight se poarta Bigotti

    BUCURESTI - 19 septembrie 2006

    Media Insight a fost desemnata pentru a gestiona contul media a brand-ului Bigotti, aflat in portofoliul Graftex Prodcom, companie ce mai detine si brand-ul Artigiani. Agentia Media Insight va oferi pentru brandul Bigotti servicii media de cumparare, planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv, precum si evaluare si post-evaluare media.    comunicatul de presa

  • Media Insight descopera fascinatia fructelor de la Granini

    BUCURESTI - 15 iunie 2006

    Media Insight a fost desemnata pentru a se ocupa de contul de media a brandului Granini aflat in portofoliul Carlsrom Beverage Co., companie ce detine in Romania un portofoliu exclusiv de marci premium internationale: Tuborg, Carlsberg, Holsten, Skol si Orangina, precum si importul berilor Guinness si Kilkenny.    comunicatul de presa

  • Media Insight, cu proiectul Wiesana, continua inovatia pe piata de media

    BUCURESTI - 4 aprilie 2006

    Media Insight realizeaza pentru marca Wiesana un proiect special de sponsorizare: promotia „Arata-le iubirea ta”, desfasurata in perioada martie – iunie 2006. Conceptul este construit in jurul asocierii cu telenovela romaneasca de succes „Lacrimi de iubire”, difuzata de Acasa TV, si reprezinta un nou proiect de acest tip realizat de Media Insight pentru Wiesana (dupa succesul de anul trecut al proiectului de sponsorizare „Viata de vedeta”, asociat cu imaginea Andreei Marin).    comunicatul de presa

  • Media Insight - noua agentie de media pentru Michelin in 7 tari

    BUCURESTI - 14 martie 2006

    Media Insight a fost desemnata pentru a administra contul de media Michelin in Romania si in alte sase tari din regiune: Bulgaria, Croatia, Serbia si Muntenegru, Macedonia, Albania si Bosnia-Hertegovina.    comunicatul de presa