La Media Insight se poarta Bigotti

BUCURESTI - 19 septembrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Media Insight a fost desemnata pentru a gestiona contul media a brand-ului Bigotti, aflat in portofoliul Graftex Prodcom, companie ce mai detine si brand-ul Artigiani. Agentia Media Insight va oferi pentru brandul Bigotti servicii media de cumparare, planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv, precum si evaluare si post-evaluare media.

Incepand cu luna septembrie, campania media pentru brandul Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea. Brandul va comunica sustinut printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3 si va avea o expunere media orientata catre publicul tinta vizat.

„Pentru noi, Bigotti reprezinta o marca plina de energie si stil, ce ne inspira sa transpunem imaginea colectiilor vestimentare in campanii memorabile de media,” a declarat Bogdan Prajisteanu Managing Director Media Insight.

„Suntem foarte incantati de colaborarea cu agentia Media Insight. Inca de la bun-inceput agentia ne-a inteles nevoia de comunicare in mass-media, venind cu initiative si solutii creative” a declarat Ruxandra Petrescu, Marketing Director Graftex Prodcom.











Despre Media Insight

Media Insight este o agentie de planificare strategica si implementare media, cu o experienta de sase ani pe piata de media din Romania. Media Insight face parte din grupul international WPP si in prezent este cotata printre primele agentii de media romanesti.

Pentru informaţii suplimentare, persoana de contact este Gabriela Urse, e-mail: gabriela.urse@mediainsight.com,