Media Insight detine contul de media IKEA in Romania

BUCURESTI - 5 martie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Media Insight a fost desemnata castigatoarea contului de media al companiei suedeze IKEA in Romania, in urma unei licitatii care a avut loc in luna mai a anului trecut.

Media Insight va oferi clientului IKEA servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv precum si evaluare si post-evaluare media.

Lansarea media a debutat, in luna martie, cu o campanie ce are ca obiective crearea notorietatii brand-ului IKEA in randul publicului tinta si informarea acestuia despre deschiderea oficiala a primului magazin IKEA din Romania, precum si despre catalogul IKEA ce va fi distribuit gratuit, inainte de deschiderea magazinului. Pentru productia si distributia celor 860.000 de cataloage, s-a investit 1,3 milioane EURO.

Pe plan local, IKEA va comercializa peste 7.000 de produse, atat de mobilier, cat si accesorii si solutii pentru casa. In cadrul comunicarii media, obiectivele campaniei IKEA vor fi sustinute, prin implementarea unei strategii ce va contine in mixul de comunicare: panotaj stradal, presa, internet si radio.

'Odata cu lansarea IKEA in Romania, vom avea ocazia sa ne bucuram de un nou concept in amenajarea spatiului interior si exterior al casei. Acesta ilustreaza un stil de viata modern ce pune accent pe confortul, calitatea si pretul avantajos al articolelor de mobilier si accesorii, atribute ce se regasesc armonios doar sub brand-ul IKEA,” a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director Media Insight.

„Am ales sa lucram cu Media Insight in urma propunerilor lor de planificare media pentru brandul IKEA, dar si tinand cont de experienta acumulata pe piata media locala”, a declarat Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA Romania.



Despre Media Insight

Media Insight este o agentie de planificare strategica si implementare media, cu o experienta de peste sase ani pe piata de media din Romania. Media Insight face parte din grupul international WPP, si in prezent este cotata printre primele agentii de media romanesti.

Pentru informaţii suplimentare, persoana de contact este Gabriela Urse, e-mail: gabriela.urse@mediainsight.com, Tel.: 319 71 54.