Care credeti ca sunt cele mai de incredere marci pentru romani?

BUCURESTI - 29 aprilie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Pe 23 aprilie, la Palatul Bragadiru s-a desfasurat ediţia a 2a a Galei 'Trusted Brand', organizata de
Editura Reader’s Digest România. Cu această ocazie s-au dezvaluit rezultatele studiului European 'Trusted Brand' 2008 şi s-au premiat mărcile în care au investit încredere cititorii români ai revistei Reader's Digest.

Care credeti ca sunt cele mai de incredere marci pentru romani?

European Trusted Brands este efectuat în fiecare an din 2001 şi continuă să fie unul dintre cele mai ample studii, care privesc consumatorul european. Cercetarea a fost elaborată în 16 ţări europene, implicând un numar de 23.651 răspunsuri. Pentru al doilea an consecutiv, România este ţară participantă la acest studiu.
Principalul scop al studiului a fost identificarea mărcilor în care europenii au cea mai mare încredere şi evaluarea percepţiilor asupra mărcilor nominalizate.
Evenimentul prezentat de Mihaela Rădulescu a adunat laolaltă reprezentanţii celor mai de încredere mărci desemnate de români, care, cu această ocazie, au fost recompensaţi de public (prin intermediul premiilor) pentru performanţele lor.
Seara a fost completată de un moment comic susţinut de actorul Horaţiu Mălăele. La scurt timp după acest moment, participanţii au fost invitaţi să urmărească pe terasa Palatului Bragadiru un dans “incendiar” al componenţilor trupei Crispus.
Evenimentul a fost încheiat de un recital al trupei Vank, alături de care a cântat şi publicul din sală.
Pentru anul 2008, mărcile câştigătoare în cadrul studiului Trusted Brand România sunt: Mercedes, Philips, IBM, Nokia, Vodafone, Sony, Atlassib, BCR, Visa, Asirom, RCS&RDS, Petrom, Eurovita, Algocalmin, Nurofen, Head & Shoulders, Avon, Nivea, Ariel, Nestle, Carrefour, Metro, Tarom, Dove, Pedigree, Danone, Coca-Cola, Prigat, Borsec, Knorr, Rama, Untdelemn de la Bunica, Milka, Jacobs, Pro Tv, Europa Fm, Jurnalul Naţional şi Traian Băsescu.
Pentru a afla mai multe informaţii despre studiul Trusted Brand, vă invităm să citiţi ediţia din mai 2008 a publicaţiei Reader’s Digest, iar pentru a afla care sunt cele mai de încredere mărci, pe care europenii le-au votat, puteti vizita www.rdtrustedbrands.com

Despre Media.Pub

Compania Reader's Digest a fost înfiinţată în 1922, în SUA şi funcţionează în peste 60 de ţări. Publicaţia Reader's Digest a devenit cea mai citită revistă din lume, numărând peste 100 milioane de cititori şi 23 milioane de abonaţi, în întreaga lume. În România, publicaţia s-a lansat în noiembrie 2005 şi a devenit cea mai vândută revistă de interes general din România, cu un tiraj auditat BRAT de 127.264 exemplare lunare vândute în întreaga ţară.

More Than Pub este o agentie de comunicare business to business, inovativa si eficienta, oferind servicii de:
a). Direct Marketing (targetam Top & Middle Management prin concepte neconventionale, ‚cu continut’)
Detinem o baza de date cu peste 15,000 contacte premium / construim baze de date dedicate / asiguram actualizarea permanenta a bazei de date a Clientului)
b). Event Marketing & PR & Creative services (valoare adaugata prin serviciul unicat de business protocol „Partner's Agenda”)
Portofoliu: Agrana, Astra Uniqa, Badsi Nissan, B&S Motors, Boiron, Canon, Deichmann, , Groupe SEB Central Europe Kft, Indaco, Keston, Lexmark, Mercedes Benz Romania, Moeller, Motorola, Omnilogic, Reader's Digest, Sony Ericsson, Ericsson, Terra Utilaje Constructii, Toyota Romania, URBB, Vodafone, Volksbank, etc
Oana Subtirica - PR Coordinator
oana.subtirica@morethanpub.ro
www.morethanpub.ro
031-1024671, 0749 288 826
oana.subtirica@morethanpub.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/media-pub1/care-credeti-ca-sunt-cele-mai-de-incredere-marci-pentru-romani