Publicitate in miscare

BUCURESTI - 25 mai 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

4 ore din 24 le petrecem in miscare. Totul in jurul nostru se misca cu viteza foarte mare. Cine e cel mai rapid castiga lupta. Daca te grabesti, prinzi cele mai bune oferte si cei mai buni clienti. Daca esti rapid, cu siguranta esti cu un pas inaintea celorlalti.
Conceptul de “ publicitate in miscare” a fost lansat de Media Wave pentru a denumi o noua forma de publicitate. Trebuie sa fii rapid si sa citesti continuarea…

Publicitate in miscare

Stii unde se afla potentialii tai clienti si de accea incerci sa cumperi reclama in acele zone. Stii de unde cumpara, unde parcheaza masina si atunci incerci sa te apropi de el in speranta ca va ridica capul si va vedea si reclama ta. O sa ajungem sa-i impiedicam pe strada din dorinta ca atunci cand vor fi la pamant sa observe reclama noastra de pe asfalt. Ne sufocam potentialii clienti, si le oferim reclame in orice punct sau loc in care ei ajung. Daca esti rapid ocupi cele mai bune locuri pentru a posta reclama ta. Ne gandim ca poate o sa observe si o sa cumpere.

Un studiu propriu arata ca zilnic trecem pe langa cel putin 15-20 panouri outdoor, citim un ziar cu 6-8 pagini de reclama, navigam pe internet si vedem 30 de bannere publicitare. Zeci de magazinele isi promoveaza brandul cat mai mult. Vedem cate 20 de directionale care ne arata drumul catre magazine aflate la multi kilometri distanta. Ascultam radio-ul si “inghitim” cam 30 de reclame pe ora. La birou suntem asaltati cu emailuri care vor sa promoveze ceva. Si totusi, cand ajungem acasa si ne uitam la stiri, mai primim cateva zeci de reclame si promo-uri.

Adormim si totul reincepe a doua zi. Stiintific a fost demonstrat faptul ca mintea noastra nu poate retine atatea informatii. Este atat de selectiva incat o sa retina doar ceea ce ne intereseaza cu adevarat sau doar ceea ce ni s-a parut cu adevarat iesit din comun.

De mult lumea nu mai intoarce capul dupa un panou outdoor sau dupa afise lipite pe stalpi. Nu mai este o noutate. Au devenit parte din cotidian. Cu totii ramanem uimiti cand vedem altceva decat vedem in fiecare zi. Daca autobuzele care sunt galbene, o sa le vedem dintr-o data verzi o sa ne surprinda. Daca groapa din asfalt de care te loveai zilnic a fost astupata, o sa observam. Daca in intersectie o sa se mute semaforul de pe o parte pe alta a strazii o sa observam.

Aceeasi regula se aplica si in publicitate. Daca interesul se va muta de la cotidian la exceptii, de la general la detaliu, impactul va fi cu totul altul.

Si totusi, ce insemna “Publicitate in miscare”? Inseamna un concept. Un tip de promovare care iese din cotidian. Nu exista un stereotip, un pachet de servicii pe care sa-l poti achizitiona. Acest concept se traduce intr-un mod diferit pentru fiecare companie/produs in parte.


Daca acum sunteti destul de curiosi sa vedeti cum va arata implementarea acestui concept in strategia dumneavoastra de marketing, asteptam sa ne contactati.

Despre Media Wave


Florin Pantazi
Project Manager

Media Wave
0744.362.212
florin.pantazi@mediawave.ro
www.mediawave.ro
office@mediawave.ro