Audienţă spectaculoasă pentru revista Ciao!
BUCURESTI - 23 noiembrie 2005
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Miercuri, 23 noiembrie a.c. a avut loc în Bucureşti evenimentul de prezentare a rezultatelor de audienţă înrgistrate de revista Ciao!. Sala Iridium Grand Ballroom a hotelului Howard Johnson i-a găzduit pe cei aproximativ 100 de invitaţi, care au răspuns prezent apelului Ciao!

La eveniment au participat reprezentanţii agenţiilor de media, reprezentanţi ai agenţiilor de publicitate şi alţi colaboratori şi parteneri ai revistei. Aceştia au avut ocazia de a afla rezultatele auditării BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor) şi măsurării audienţei la SNA (Studiul Naţional de Audienţă) pentru revista Ciao!.
Lansată în luna iunie a anului trecut, revista s-a impus pe piaţă încă de la prima apariţie, determinând publicul larg autohton să-şi reevalueze alegerile în ceea ce priveşte obiceiul de consum. Astfel, publicul a reacţionat prompt într-un mod pozitiv şi a determinat medii lunare între 32.000 şi 36.000 exemplare pe ediţie. „Într-adevăr, facem tot posibilul pentru a demonstra în continuare că o revistă care se bazează pe informaţii colectate de paparazzii poate fi serioasă, credibilă şi echidistantă. Corectitudinea şi acurateţea informaţiilor publicate în Ciao! sunt foarte importante pentru noi, sunt valorile în care credem, lucru dovedit şi prin faptul că, de când s-a lansat, această revistă nu a avut nici un proces cu o vedetă sau altcineva. În altă ordine de idei, pentru noi, aderarea la SNA şi BRAT a fost un pas firesc, foarte important strategic şi de real ajutor. Încercăm să-i aducem şi pe cei care ne privesc cu indiferenta în rândul celor care ne apreciază” a declarat Dl. Radu Budeanu, presedintele Grupului Ciao!, editorul revistei.
Despre MediaInterview
Cu 64 de pagini color şi tipărită în cele mai bune condiţii, revista bilunară Ciao! a încercat permanent să se diferenţieze pe piaţă, evitând scandalurile şi informaţiile false. În schimb, echipa Ciao! a introdus rubrici care prezintă informaţii reale, inedite şi de interes despre celebrităţi autohtone, educă în materie de stil, modă, filme, cumpărături si diete.
Cifrele dezvăluite de cele două studii (SNA şi BRAT) redau informaţii preţioase, obligatorii în desfăşurarea unei activităţi optime şi în elaborarea strategiilor de dezvoltare ale revistei.
Alice Dumitrache / editor general
Sos. Pipera 41, et 8
[email protected]
- MEDIAINTERVIEW
-
Pagina contact: Contact MEDIAINTERVIEW