-
BUCURESTI - 15 noiembrie 2006
Agenţia Brandstalk a fost desemnata sa puna în mişcare o noua campanie pentru B&S Motors, dealer autorizat Suzuki, cu scopul de a anunţa prezenţa maşinii Suzuki Swift la dealerul auto.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 17 octombrie 2006
Incepand de joi, 12 octombrie, HECHT Romania, lider de piata in domeniul tipografic, se numeste Impression Graphics Romania si face parte din cel mai important grup tipografic pentru postere multiformat din Europa – Impression Group S.A., cu o cifra de afaceri anuala de peste 115 milioane de euro. Momentul a fost marcat joi, 12 octombrie, printr-un eveniment spectaculos la care au participat reprezentanti ai mass media, clienti, prieteni si partenerii de afaceri.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 8 iunie 2006
Trăieşte viaţa la maxim! Acesta este mesajul pe care îl transmite primul magazin KARE din România, deschis joi, 8 iunie în Plaza România. O diversitate de stiluri compoziţionale arhitecturale, design-uri moderne şi concepte inovatoare sunt elementele care au consacrat brandul KARE în întreaga Europă, fiind totodată şi promisiunea KARE România pentru clienţii şi partenerii săi.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 mai 2006
Agenţia Brandstalk a fost aleasă de Astek România să dezvolte identitatea noului brand de vopsea superlavabilă Maxweiss. Campania de promovare expune în mod simplu şi clar marelui public principalele motive pentru care aceştia trebuie să apeleze la vopseaua Maxweiss. Campania a debutat luni, 3 aprilie, şi va beneficia de spoturi TV şi susţinere pe outdoor.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 17 aprilie 2006
SPY este o revista bogata in dezvaluiri despre viata celebritatilor, specializata in a cauta si descoperi secrete pe care acestea le feresc de privirea publicului.
SPY spioneaza celebritati. Spionaj marca Floriana Jucan.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 16 martie 2006
Agenţia Brandstalk Advertising a fost aleasă de Agrana România să realizeze prima promoţie naţională pentru brandul Coroniţa. Intitulată „Câştigă cu linguriţa premii de la Coroniţa!”, campania renumitului producător de zahăr a fost lansată pe data de 1 martie şi va culmina cu desemnarea marelui câştigător, în urma extragerii din 1 iunie.
comunicatul de presa