KARE – un concept de succes, în sfârşit şi în România!

BUCURESTI - 8 iunie 2006

Comunicat tip General in Arhitectura / Design

Trăieşte viaţa la maxim! Acesta este mesajul pe care îl transmite primul magazin KARE din România, deschis joi, 8 iunie în Plaza România. O diversitate de stiluri compoziţionale arhitecturale, design-uri moderne şi concepte inovatoare sunt elementele care au consacrat brandul KARE în întreaga Europă, fiind totodată şi promisiunea KARE România pentru clienţii şi partenerii săi.

KARE – un concept de succes, în sfârşit şi în România!

Găzduit pe o suprafaţă de 200mp într-unul dintre cele mai cunoscute spaţii comerciale din Bucureşti – Plaza România – magazinul KARE inspiră atracţie imediată şi un stil de viaţă neconvenţional. Articolele de design interior, piesele de mobilier ce combină concepte avangardiste garantează practic o experienţă unică pentru tinerii români conduşi de un stil de viaţă rapid şi modern.
Cu magazine recent inaugurate în Cehia, Croaţia, Polonia şi Ungaria, KARE continuă filosofia patronilor Jürgen Reiter şi Peter Schönhofen, care sunt convinşi că: „Europa de Est constituie punctul geografic de cel mai mare interes, o zonă ce prezintă creşteri economice vizibile şi o foarte mare constanţă a vânzarilor în ceea ce priveşte produsele companiilor occidentale.” Aşadar, după ultimii 25 de ani de succese din Germania şi Austria, KARE crează mai mult decât noi experienţe de shopping. KARE te inspiră, oferă posibilitate de selecţie şi stil de viaţă, senzaţii din cele mai diverse şi linii de design care sparg orice norme şi reguli convenţionale. De la noi tendinţe în materie de mobilier şi corpuri de iluminat, până la accesorii unice şi cadouri extravagante, cumpărătorul modern va găsi o lume plină de emoţii şi un mesaj care îl va convinge din prima.
Targetul KARE este format din oameni spontani, cu suflet tânăr, orientaţi către modern, toleranţi, cu simţul umorului şi... cu un gram de nebunie. „Ne doream de mult timp să aducem în România unul dintre etaloanele europene în materie de design interior şi stil de viaţă şi mă bucur că, în sfârşit, am reuşit! Pe viitor dorim să inaugurăm magazine KARE şi în celelalte oraşe mari din România.” a declarat Laura Taşcă, General Manager KARE România.

Despre MediaInterview

În prezent, KARE deţine peste 20 de magazine în ţări precum Germania, Austria, Ungaria, Polonia, Croaţia, Italia, Belgia, Tailanda, Lituania, Emiratele Unite, iar acum... şi în România.
KARE
Plaza România, Nivelul Fântânii
Bd. Timişoara nr. 26, Sector 6,
Bucureşti
Tel./Fax: (021) 311 58 50

office@kare.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mediainterview/kare-un-concept-de-succes-in-sfarsit-si-in-romania