Cine va depasi criza in imobiliare?

BUCURESTI - 16 februarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Piata imobiliarelor este una de interes mai mult din perspectiva evolutiei, decat din perspectiva comerciala. Nivelul tranzactiilor a scazut iar cumparatorii sunt din ce in ce mai putini. Situatia din acest domeniu a fost explicata ziaristilor de la www.NewsChannel.ro de catre Carmen Mihaita, managing partner al agentiei VELES si secretar general al Asociatiei Romane a Agentiilor Imobiliare (ARAI).

Cine va depasi criza in imobiliare?

Aceasta a declarat ca o sansa a agentiilor mici este reorientarea catre segmentele inca atractive ale pietei imobiliare si ca probleme vor avea si agentiile imobiliare care nu ofera servicii adiacente celor de intermediere a vanzarilor.

'Romanii, in timp, si-au insusit cultura afacerilor si, implicit, consumatorii de servicii imobiliare au devenit foarte selectivi, atentia lor indreaptandu-se spre agentiile care lucreaza profesional si care ofera, pe linga obisnuita asistenta in intermediere, servicii complete de consultanta. Vor disparea agentiile care nu investesc in profesionalizare, in tehnologizarea activitatii si care nu se ridica la nivelul la care se lucreaza in tari cu traditie in domeniu', sustine Carmen Mihaita in interviul acordat exclusiv pentru www.NewsChannel.ro

Un alt impas in decongestionarea situatiei este politica de acordare a creditelor. Expertii sustin ca, daca aceasta politica s-ar relaxa, piata ar reintra in ascensiune.

Un alt subiect discutat a fost preluarea agentiilor imobilare mici, care nu se mai pot sustine. Carmen Mihaita a declarat ca este foarte posibil ca agentiile mici sa nu prezinte interes pentru cele mari. Se pot cumpara doar portofoliile de clienti (preluare doar a angajatilor), fara sa trebuiasca sa fie preluata agentia cu toate problemele ei.

Despre Medianet S.R.L.

ClubAfaceri.ro - portal business to business ce cuprinde un Catalog de Firme/Companii cu peste 18.000 de companii inscrise, un Catalog de Produse precum si o platforma bursiera care se concretizeaza in spatiu dedicat companiilor inscrise pentru a-si publica anunturile de vanzare/cumparare si cooperare - este un produs Medianet SRL - firma de software web based - ce activeaza pe piata din 2004. Din portofoliul Medianet mai fac parte:
•www.Flu.ro - un portal pentru femeia care vrea sa fie mereu informata si in pas cu moda, pentru femeia cocheta si sigura pe sine. Si care este un “statement” prin simpla sa prezenta. ;
•www.BricoShop.ro magazin virtual specializat in bricolaj si amenajari;
•www.cere.ro, portal de divertisment.
•www.GhiseulBancar.ro, site financiar-bancar independent de institutiile bancare care ofera informatii obiective din domeniu
•www.NewsChannel.ro, publicatie online de business a portalului ClubAfaceri.ro menita sa le ofere vizitatorilor site-ului stiri, analize, sfaturi si informatii utile dezvoltarii si administrarii propriilor afaceri.

Raluca SIMAN
specialist marketing
0755.04.88.30
redactie@newschannel.ro